بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

کلیسای کفش پاشنه بلند را می شناسید؟

زیارت گردی تاریخ : 1398/10/16 171 بازدید

کلیسای پاشنه بلند تایوان

در این مطلب کلیسایی به شکل کفش پاشنه بلند در کشور آسیایی تایوان را به شما معرفی می کنیم. این کلیسا با دارا بودن معماری خاص و جالب و همینطور ساختاری به نسبت متفاوت با سایر کلیساهای جهان تبدیل به یک قطب توریستی در این کشور شده است.

این کلیسا در سواحل جنوبی کشور تایوان و در یکی از توریستی ترین مناطق این کشور ساخته و بنا شده است تا یکی از جاذبه های گردشگری این کشور را فراهم کند.
گفتنی است در ساخت و بنا کردن این کلیسا بیش از 320 شیشه رنگی به کار برده شده است و این بنا دارای حدود 10 متر عرض و یک صحن مجلل می باشد.
به گفته مقامات کشور تایوان این کلیسا به جهت انجام اعمال روز مره و روتین ساخته نشده و هدف از ساخت آن ایجاد و تأسیس فضایی کاملا رومانتیک بوده است، لازم به ذکر می باشد که بسیاری از زوج های تایوانی پیش از مراسم عروسی از فضای زیبای این مجموعه برای ثبت خاطره و عکاسی استفاده می کنند
گردشگران تور تایوان باید بدانند که این کلیسا بر اساس یک افسانه قدیمی و محلی ساخته شده است، طبق این افسانه دختری 24 ساله در اثر نوعی بیماری پاهای خود را از دست داده و به همین جهت عروسی وی به هم می خورد و در واقع ساخت این کلیسای عجیب به منظور احترام و یادبود این دختر بوده است.
کلیسای پاشنه بلند تایوان
کلیسای پاشنه بلند تایوان