بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

کاخ کرملین مسکو، روسیه

گردشگری تاریخ : 1394/09/30 517 بازدید

هسته مرکزی شهر مسکو ارگ یا کرملین آن است که در قرن پانزدهم درکرانه شمالی رود مسکو ساخته شد…

Kremlin Moscow (8)

کاخ کرملین، محور و اساس پایتخت روسیه یعنی مسکو محسوب می‌شود. این کاخ نماد و محلی است که دولت فعلی روسیه در آن زمام امور را به دست گرفته است، و همچنین یکی از مکان‌هایی است که بیشترین تعداد بازدید در این کشور را دارد. اصولا، بسیاری از شهرهای روسیه عادت به ساختن کاخ‌های کرملین داشتند که در واقع نسخه‌ی روسی یک دژ نظامی محسوب می‌شدند. از این رو کاخ کرملین به عنوان یک دژ نظامی بنا شده است. اما شهر رو به رشد رفت و تا بیرون از کرملین گسترده شد. این کاخ در حال حاضر در بخش شرقی میدان سرخ واقع شده است.

بزرگترین کلیسای کرملین مسکو، کلیسای جامع اوسپنسکی است که طی سال‎های 1475 تا 1479 ساخته شده و تزارها در آنجا تاجگذاری می‎کردند.
احداث کرملین در تاریخ 19 ژوئیه سال 1485 پایان یافت. ابتدا دیوار آجری کرملین در کنار رودخانه مسکو بنا شد، زیرا همانا از آنجا تاتارها اغلب حمله می‎کردند.

تمام عملیات ساختمانی 10 سال به طول انجامید. کرملین جدید را روی کرملین قدیم که از سنگ سفید بود بنا کردند. دیوارهای قبلی را در حد امکان باقی گذاشتند فقط دور آنها را دیوارهای آجری کشیده و آنها را بلندتر و ضخیم‎تر و محکم‎تر کردند. کاخ بزرگ کرملین در سال 1849 شکل کنونی را کسب کرد. کاخ جدید به طول 125 متر بود و دارای 700 اتاق از جمله آپارتمان‎های شخصی خانواده شخص اول کشور بود.

Kremlin Moscow (2)

Kremlin Moscow (3)  Kremlin Moscow (5)

Kremlin Moscow (6)

Kremlin Moscow (7)

Kremlin Moscow (9)

Kremlin Moscow (10)

Kremlin Moscow (4)