بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

پل گالاتا در استانبول

دیدنی های ترکیه تاریخ : 1395/02/27 630 بازدید

یکی از دیدنی های شهر استانبول و کشور ترکیه پل گالاتا می باشد که هرساله افراد زیادی از آن دیدن می کنند.

52

پل گالاتا (Galata Bridge) یکی از جاذبه های استانبول است که در قلب این شهر واقع شده است. این پل بر روی خلیج شاخ طلایی واقع شده است و چشم انداز های زیبایی را برای بازدیدکنندگان به وجود می آورد. این پل یکی از مناطق شلوغ شهر استانبول به شمار می آید که افراد زیادی سالانه به آنجا می آیند.

راه رفتن بر روی این پل و تماشای غروب آقتاب از آنجا بسیار دیدنی می باشد و می تواند نظر هر بازدیدکننده ای را جلب خود کند. این پل مخصوص کسانی است که به دنبال افسانه ها و داستان ها می باشند. پل گالاتا پر از مردم محلی و غذاهای ارزان و خوشمزه می باشد و یکی از زیباترین پل های شهر استانبول به شمار می آید.

این پل نه تنها یک وسیله برای عبور و مرور از خلیج شاخ طلایی می باشد بلکه یک نماد سمبولیک و معنوی برای مردم به حساب می آید و نزد آن ها اهمیت زیادی دارد. از پایان قرن 19 به طور کلی این پل در ادبیات ، شعر ، تئاتر و رمان ترکیه تاثیر داشته است. گالاتا یک پیوند نمادین بین شهر های سنتی استانبول و نمادهای دیدنی به شمار می آید.

در غرب این پل قسمت اروپایی ترکیه و در شرق آن قسمت آسیایی ترکیه قرار دارد. پل گالاتا به عنوان یک محل حمل و نقل نیز به شناخته می شود و رفت و آمد از روی آن بسیار است. همچنین این پل در نزدیکی مکان های دیگر از جمله بازار ادویه و برج گالاتا واقع شده است و گشت و گذار را برای مردم آسان کرده است.

امروزه پل گالاتا استانبول بسیار مدرن شده است و دارای رستوران ها و قهوه خانه های شیک و مدرنی می باشد که بازدیدکنندگان می توانند از خوردن غذا و تماشای قایق ها و ماهیگیران لذت ببرند. اکثر تورهای استانبول نیز از این پل می گذرد و به همین خاطر بازدیدکنندگان زیادی به آنجا می آیند. اگر شما نیز قصد سفر به استانبول را دارید می توانید از قسمت تور استانبول یک تور مناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

 Galata Bridge Istanbul -24 130306 galata Galata_Bridge_From_Tower GalataBridge1 GalataBridge2 GalataBridge3

اختصاصی تورنشان