بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هزینه سفر به روسیه در سال 1401 چقدر است؟‎

گردشگری جهان تاریخ : 1401/01/24 1,416 بازدید

یکی از لذت بخش ترین اتفاقات زندگس سفر و مسافرت است. در سفر ما با هزاران پدیده جدید، هزاران اتفاق غیر قابل پیش بینی و تجارب جدید مواجه می شویم. سفر به انسان درس های بسیاری می آموزد که با توجه به شخصیت و ویژگی های رفتاری هر فرد، درس هایی که می آموزد هم متفاوت است.

یکی از بهترین نوع سفرها، سفر به کشورهای دیگر است. در این سفرها ما با فرهنگ ها و آداب و رسومی کاملا متفاوت مواجه هستیم. مردمی را می بینیم که به سبکی دیگر زندگی می کنند و به نوعی دیگر رفتار می کنند. بنابراین درس ها و تجاربی که از سفرهای خارجی به دست می آوریم، بسیار متفاوت تر از سفرهای داخلی است.

کشور روسیه، یکی از کشورهایی است که در همسایگی شمالی ایران و در مرز دریای خزر قرار گرفته است. کشور روسیه یکی از پهناورترین کشورهای جهان است. سفر به روسیه، در ایران طرفداران بسیاری داشت. اما با شروع جنگ روسیه و اوکراین، به جرات می توان گفت که آمار مسافرت ها به کشور روسیه با کاهش چشمگیری مواجه شده است. به هر حال هستند افرادی که تصمیم دارند به کشور روسیه سفر کنند. به همین دلیل در این مطلب تصمیم داریم تا در ارتباط با هزینه های سفر به روسیه در سال 1401 صحبت کنیم. تا پایان متن همراه ما باشید.

قیمت تور روسیه تابستان 1401

به علت سرد بودن روسیه در سایر فصول سال، فصل تابستان را می‌توان گل گردشگری روسیه دانست. از این رو قیمت تور روسیه در فصل تابستان کمی بالا می‌رود. اما اگر به دنبال یک تور اروپایی با کیفیت و کم هزینه و کم دردسر هستید، تور روسیه بهترین و شاید تنها انتخاب ممکن است. شما در تور روسیه هیچ تفاوتی با یک تور با کیفیت اروپایی احساس نخواهید کرد. هتل‌ها همه بسیار لوکس و دارای خدماتی به بعضا بالاتر از استانداردهای اروپا هستند. اما در مورد هزینه اینطور نیست و در واقع روسیه یک تور اروپایی نیم‌بهاست.

بهترین زمان سفر به روسیه در تابستان

بهترین زمان سفر به روسیه در فصل تابستان، اوایل اردیبهشت تا اوایل مرداد ماه است. زیرا بسیاری از جشنواره‌های روسیه در این زمان برگزار خواهند شد. همچنین مدت اقامت تورهای روسیه بستگی به تور شما دارد. به طور مثال تور مسکو و تور ترکیبی مسکو – سن پترزبورگ 7 شب و 8 روز است. در حالی که تور سن پترزبورک 6 شب و 5 روز است.

شرایط اخذ ویزای روسیه؛ گروهی اقدام کنید

برای سفر به روسیه شما به ویزای توریستی این کشور نیاز دارید. شرایط اخذ ویزای روسیه بسیار ساده‌تر و کم هزینه‌تر از ویزای شینگن است. برای اخذ ویزای روسیه شرایط خاصی نیاز نیست داشته باشید. اما برای اخذ ویزای توریستی روسیه فقط می‌توانید به همراه تورهای گروهی روسیه اقدام کنید.

هزینه ویزای روسیه

هزینه ویزای روسیه به همراه تور از شما دریافت می‌شود. اما محض اطلاع باید گفت که حدود ۹۵ دلار برای درخواست ویزا به سفارت روسیه پرداخت می‌شود.

مدارک لازم برای اخذ ویزای روسیه

برای درخواست ویزای روسیه برای تور روسیه به مدارکی همچون بلیط قطعی رفت و برگشت هواپیما، واچر قطعی هتل، 2 قطعه عکس 3×4، پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار و فرم درخواست ویزای روسیه نیاز دارید. همچنین نیازی به انگشت نگاری و مصاحبه جهت گرفتن ویزای روسیه برای ایرانیان نیست.

مدت زمان اخذ ویزای روسیه

جواب درخواست ویزای توریستی روسیه حدودا 7 روز کاری پس از ارائه درخواست برای شما صادر می‌شود.

اعتبار ویزای روسیه

این ویزا، تا 30 روز پس از صدور معتبر است.

هزینه و مخارج سفر به روسیه

شما باید برنامه ریزی کنید که روزانه حدود 3،489 پوند (47 دلار) برای تعطیلات خود در روسیه هزینه کنید، که متوسط ​​قیمت روزانه بر اساس هزینه های سایر بازدیدکنندگان است. مسافران گذشته به طور متوسط ​​842 پوند (11 دلار) برای وعده های غذایی یک روزه و 227 پوند (3.08 دلار) برای حمل و نقل محلی هزینه کرده اند. همچنین ، متوسط ​​قیمت هتل در روسیه برای هر زوج 3،913 پوند (53 دلار) است. بنابراین ، یک سفر برای دو نفر به روسیه به مدت یک هفته به طور متوسط ​​484842 پوند (662 دلار) هزینه دارد. همه این قیمت های متوسط ​​سفر از مسافران دیگر جمع شده است تا به شما کمک کند تا بودجه سفر خود را تنظیم کنید.

قیمت پرواز روسیه در تورهای تابستانی چگونه تعیین میشود ؟

در ابتدا لازم است بدانید که به سمت کشور روسیه، پرواز مستقیم از تهران به مسکو وجود دارد. در حال حاضر برای پروازهای روسیه، دو شرکت هواپیمایی پروازها را برگزار میکنند که این شرکت ها عبارتند از: شرکت هواپیمایی ماهان ایر(Mahan Air) و شرکت هواپیمایی ایرفلوت (Aeroflot Airlines) که ایرلاینی متعلق به خود کشور روسیه است، انجام می گیرد.

در ادامه قیمت پرواز روسیه در تابستان به مقصد مسکو، به صورت آنلاین موجود است و با توجه به تاریخ و ساعت و همچنین نوسانات ارزی به صورت لحظه ای در حال تغییر می باشد؛ به همین دلیل نمیتوان قیمت واحد و مشخصی را بیان کنیم.

همچنین برای خرید آنلاین بلیط هواپیمای روسیه شما تنها به کارت بانکی که عضو شبکه شتاب نیز باشد، احتیاج خواهید داشت. برای سفر به روسیه می توانید با دو نوع پرواز سیستمی که خود انواع مختلفی دارد و نیز پرواز چارتر، سفر کنید.

کیفیت هتل‌های مسکو؛ تقریبا کمیاب!

هتل‌های مسکو بهترین کیفیت و بی نظیر ترین خدمات رو در بین هتل‌های آسیایی و اروپایی دارند. کیفیت هتل‌های 3 ستاره مسکو را می‌توانید با بعضی از هتل‌های 5 ستاره در کشورهای دیگر مقایسه کنید! نکته مهمی که در انتخاب هتل باید به آن دقت داشته باشید، موقعیت مکانی هتل محل اقامت شما می‌باشد. هرچی هتل محل اقامت شما به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد، باید هزینه بیشتری برای اقامت بپردازید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه کمتری برای اقامت پرداخت می‌کنید. Radisson blu و hilton moscow از بهترین هتل‌های شهر مسکو می‌باشند.

هزینه‌های روزانه در مسکو؛ روزانه 3,500 روپل هزینه دارید!

واحد پولی کشور روسیه، روبل می‌باشد. اما اگر به هردلیلی نتوانستید این پول را تهیه کنید، می‌توانید دلار همراه خود ببرید! به طور میانگین شما برای یک وعده غذایی 850 روبل، برای یک بطری آب 60 روبل، برای بلیط اماکن تفریحی و گردشگری 100 روبل، جابجایی در شهر 230 روبل و جابجایی بین شهرهای روسیه باید 2,300 روبل هزینه کنید!