بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

مکان های تفریحی شیراز برای جوانان

دیدنی های شیراز تاریخ : 1401/12/23 200 بازدید

شیراز از شهرهای زیبا و دوست داشتنی کشورمان است که با بوی عطر و بهار نارنج به بهشتی بر روی زمین تبدیل شده است. این شهر زیبا، سابقه تاریخی بسیاری دارد و شاعران گرانقدری را در خود جای داده است.

تخت جمشید، پاسارگاد، مجموعه وکیل و … همه تایید کننده سابقه درخشان این شهر در تاریخ و فرهنگ غنی کشورمان هستند.

امروز می خواهیم از دیدی نو به این شهر نگاه کنیم. می خواهیم فقط مکان های تاریخی این شهر جذاب را معرفی نماییم. مکان هایی که می توانند جوان های سرحال و پر از انرژی را به خود دعوت نموده و محیطی شاد و سرشار از حال خوب را برای آنها فراهم نمایند.

البته ناگفته نماند که مکان های تاریخی هم در نوع خود بسیار جذاب و دیدنی هستند، اما تفریح هم در کنار بازید از تخت جمشید را نباید فراموش کرد.

با معرفی مکان های تفریحی شیراز که برای جوانان محیطی شاد و پویاست با ما همراه باشید.

مکان های تفریحی شیراز

مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس

مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس، یکی از مکان های تفریحی شیراز برای جوانان و مکان مناسبی برای تفریحی لذت‌بخش و خریدی جانانه است. انواع مختلفی از مغازه‌های پوشاک و خوراک در طبقات مختلف مجتمع به‌چشم می‌خورند که می‌توانید سری به آن‌ها زده و از خرید در آن‌ها لذت ببرید. سالن بولینگ و بیلیارد، هیجان‌انگیزترین بخش این مجتمع است که توانسته هیجان‌انگیزترین لحظات را برای مراجعین خود فراهم کند. هر جوانی که پا در این بخش از نگین فارس بگذارد، لحظاتی سرشار از خوشی و لذت را تجربه خواهد کرد. نگین فارس شیراز، با مساحت 7000 مترمربع در بلوار پرستار، مکانی عالی برای تجربه خرید در کنار یک تفریح حسابی است.

بخش شهربازی و فودکورت مجتمع نگین فارس از مکان های تفریحی شیراز برای جوانان است. دختران و پسران جوان با سیر و گردش در طبقات مختلف مجتمع، می‌توانند به این قسمت‌ها مراجعه کرده و نهایت بازی و سرگرمی را در کنار دوستان خود تجربه کنند. باشگاه بدنسازی مجتمع نیز طرفداران ویژه خود را داشته و با تجهیزات کامل، توجه پسران جوان و برومند زیادی را به خود جلب کرده است.

آدرس مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس: شیراز، بلوار پرستار، روبروی بیمارستان بعثت

 

مجتمع ورزشی کوثر؛ مکانی برای اهالی شنا و آب‌تنی!

مجتمع ورزشی شیراز یکی از بهترین جاهای دیدنی شیراز است که در بلوار فرهنگ شهر قرار دارد. علاقه‌مندان به شنا و آب‌بازی می‌توانند یک روز فوق‌العاده و پر از هیجان در این پارک آبی تجربه کنند. وجود سونا، جکوزی، توپ موج، چاله فضایی و سرسره‌های مهیج از جمله امکانات ویژه مجتمع کوثر به شمار می‌روند که آن را به یکی از قشنگ‌ترین مکان های تفریحی شیراز برای جوانان مبدل‌کرده است.

آب‌درمانی، ژیمناستیک، بیلیارد، پرورش اندام و آمادگی جسمانی از جمله تفریحات و سرگرمی‌های فوق‌العاده جذاب پارک آبی کوثر هستند. با استفاده از این امکانات، هر فردی از کودک و خردسال گرفته تا بزرگسال و پیر، همه و همه لحظاتی شاد و مفرح را در کنار یکدیگر تجربه خواهند کرد.

آدرس مجتمع ورزشی کوثر: شیراز، بلوار فرهنگ شیراز، ایستگاه 11

باغ هنر شیراز؛ خلاقانه‌ترین باغ شیراز!

از هر چه بگذریم، از باغات و طبیعت شیراز نمی‌توان گذشت! باغ هنر شیراز، یکی از قشنگ‌ترین و هنری‌ترین باغ‌های استان فارس است که سیر و سفر در آن حال‌وهوای دیگری دارد. باغ هنر شیراز یکی از جذاب‌ترین مکان های تفریحی شیراز برای جوانان است که گشت‌وگذار در دل طبیعت بکر و ناب آن بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

آثار هنری شاهکار و زیبای باغ، هر بازدیدکننده‌ای را به گرفتن عکس یادگاری دعوت می‌کند. هنرمندان شیرازی نیز بخش بزرگی از زیبایی باغ را به خود اختصاص داده‌اند و صنایع دستی تولید شده توسط این هنرمندان، جذابیت و قشنگی خاصی به باغ بخشیده‌اند. باغ هنر شیراز با طبیعتی خارق‌العاده و شکوهی وصف‌ناپذیر، به عنوان یکی از مکان های تفریحی شیراز برای جوانان، در انتظار گردشگران پرشور است تا با قدم‌زدن در این مکان تفریحی ناب، حس‌وحالی پرنشاط و آرامش‌بخش دریافت کرده و لذت ببرید.

آدرس باغ هنر شیراز: استان فارس، خیابان بعثت، جنب پارک بعثت

باشگاه پینت بال جنگلی شهید چمران؛ محیطی برای رنگی کردن دنیایتان!

باشگاه پینت بال جنگلی شهید چمران، از جمله شگفت‌انگیزترین مکان‌ها برای یک روز فوق‌العاده مهیج و یکی از بهترین مکان های تفریحی شیراز برای جوانان است. می‌توانید در یک تایم تعطیل، با اکیپ دوستانه و صمیمی خود به این باشگاه جنگلی مراجعه کرده و با شلیک‌های رنگی به یکدیگر، دنیای خود را رنگی و شاداب کنید!

این جای دیدنی پرشور، تمام امکانات ایمنی را داراست و شرکت‌کنندگان با خیال راحت به بازی و سرگرمی می‌پردازند. به یاد داشته باشید قبل از مراجعه، سانس دلخواه خود را رزرو کنید تا بدون معطلی، به بازی رنگی بپردازید!

آدرس باشگاه پینت بال جنگلی شهید چمران: شیراز، بلوار چمران، جنب هتل چمران، باشگاه پینت‌بال چمران

فان‌ دی لند شیراز (day Fun all)؛ گذران یک روز نفس گیر در شیراز!

فان‌ دی لند شیراز یکی دیگر از بهترین مکان های تفریحی شیراز برای جوانان است. اگر می‌خواهید ورزش‌هایی با روش‌های متفاوت و نفس‌گیر تجربه کنید، این مکان دیدنی شیراز را از دست ندهید. در فان دی لند، با سرزمینی پر از شادی و شور بی‌پایان مواجه خواهید شد تا هر ورزشی که تا به‌حال انجام داده‌اید فراموش کرده و به نوعی دیگر با نهایت خنده و سرگرمی آن را انجام دهید!

فوتبال بیلیارد، فوتبال دارت، پینت‌بال با تیروکمان، فوتبال دستی و بیلیارد نمونه‌هایی از تفریحات شورانگیز فان دی لند هستند که در خدمت جوانان و نسل جوان بوده و لحظات آن‌ها را گرم و بانشاط می‌کند. آنچه که برای بیشتر جوانان جذاب‌تر خواهد بود، فوتبال حبابی در زمین چمن مصنوعی است که منبع انرژی بی‌نظیری را روانه بازیکنان فوتبالی خود می‌کند. فوتبال حبابی، حتما تجربه‌ای متفاوت و حسی پر از شادی و نشاط روانه روح مهیج شما خواهد کرد.

آدرس فان دی‌لند شیراز: استان فارس، قدوسی شرقی، جنب تعاونی

مجتمع تجاری تفریحی خلیج فارس؛ سومین مجموعه تجاری بزرگ ایران!

مجتمع تجاری تفریحی خلیج فارس، یکی از مکان های تفریحی شیراز برای جوانان به شمار می‌رود که در میان سایر رقبای خود حرفی برای گفتن دارد و یک سر و گردن از آن‌ها بالاتر است! مجتمع خلیج فارس شیراز زمینی وسیع و دلباز با مساحتی نزدیک به 500 هزار مترمربع است که در ابتدای ورودی شهر جدید صدرا قرار گرفته و لحظاتی سرشار از انرژی را نصیب بازدیدکنندگان می‌کند.

سالن بولینگ مخصوص کودکان، شهربازی ایران‌لند با متنوع‌ترین بازی‌های ممکن برای تمام رده سنی، پردیس سینمایی هنر شهر آفتاب برای تماشای فیلم و کنسرت و تئاتر، فودلند با انواع غذاهای بین‌المللی، سالن بیلیارد، مغازه‌ها و فروشگاه‌هایی با انواع برندهای مطرح دنیا که تعداد آن‌ها به بیش از 2500 واحد می‌رسد و پارکینگ 6 طبقه مجتمع، از امکانات خارق‌العاده این مجتمع از مکان های تفریحی شیراز برای جوانان به شمار می‌رود.

آدرس مجتمع تجاری تفریحی خلیج ‌فارس: شیراز، بلوار دکتر حسابی، مجتمع تجاری تفریحی خلیج فارس

باغ گل‌ها؛ باغی سرشار از زیبایی و جذابیت!

باغ گل‌ها  یکی از مکان های تفریحی شیراز برای جوانان و یکی از مکان‌هایی است که اوج زیبایی و شکوه طبیعت را به نمایش گذاشته است. از بدو ورود به این باغ، مات و مبهوت زیبایی‌های آن خواهید شد. اگر دوربین عکاسی به همراه داشته باشید، دیگر کارتان تمام است؛ چرا که از گرفتن عکس و پر کردن گالری گوشیتان خسته نخواهید شد!

تماشای طبیعتی پر از گل‌ها و عطر بهارنانج از مکان های تفریحی شیراز برای جوانان، فضایی بس حیرت‌انگیز و رویایی خواهد ساخت. باغ گل‌ها با زمین رنگی خود، نوید روزهای خوش و خرم را به نسل جوان ایران داده و ساعاتی پر از لذت را برایشان به ارمغان خواهد آورد.

آدرس باغ گل‌ها: شیراز، معالی‌آباد، خیابان شهید محمدی

پیست اسکی پولادکف؛ اسکی روی برف حتی در فصل‌های گرم سال!

پیست اسکی پولادکف، یکی از برترین مکان های تفریحی شیراز برای جوانان همراه با سرگرمی‌های برفی و مهیج است. این پیست اسکی در تمامی فصول سال منتظر جوانان است تا یک روز پر از هیجان را برایتان به ارمغان آورده و با آخرین بمب انرژی و انگیزه بالا روانه خانه‌هایتان کند. ارتفاع 2800 متری پیست‌اسکی هیجانی نفس‌گیر در آدمی ایجاد کرده و لذت این ورزش را چند برابر خواهد کرد.

مکان های تفریحی شیراز برای جوانان، همیشه با شور و شوق خاصی همراه بوده، پیست‌اسکی پولادکف نیز از این قاعده مستثنی نیست. تله‌کابین، تله‌اسکی، دستگاه موتوربرفی، هتل چهارستاره، آموزشگاه اسکی، کافی‌شاپ و رستوران از جمله امکانات موجود در این مکان مهیج هستند تا با آخرین و پرشورترین تجهیزات، لحظات شما را برای چند ساعتی هم که شده شاد و بانشاط سازد.