بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

معرفی پل دست خدا در کشور ویتنام

پل ها تاریخ : 1398/10/26 479 بازدید

پل دست خدا

در این مطلب با ما همراه باشید تا پل زیبای طلایی در کشور ویتنام را به شما دوستان معرفی کنیم. لازم به ذکر است که نام دیگر این پل، پل دست خداست و در ادامه از جزئیات این سازه برایتان خواهیم گفت.

پل دست خدا یا پل طلایی یکی از زیباترین و مدرن ترین سازه های ویتنام است که در منطقه تفریحی تپه های بانا در نزدیکی دانانگ ویتنام بنا شده است. طول این پل 150 متر است. این پل بخشی از پروژه ۲ میلیارد دلاری است که در این منطقه توریستی سرمایه گذاری شده و برای مرتبط کردن ایستگاه تله کابین با باغ های آنسو ساخته شده و چشم اندازی فوق العاده زیبا و رویایی به طبیعت اطراف دارد. پل طلایی حتی قبل از افتتاحش هم به مرکز توجه جهانیان تبدیل شده بود و پس از افتتاح رسمی در ژوئن ۲۰۱۸ به یکی از جذاب ترین و جالب ترین دیدنی های گردشگری ویتنام تبدیل شده است.

طراحان پل طلایی اظهار می کنند که مقصود از بنا کردن ساخت گلدن بریج  انتقال این حس به بازدیدکننده است که انگار این پل بر دستان خدا قرار دارد. آن ها بیان کرده اند که در حال حاضر پروژه دیگری در حال اجرا دارند که توضیحاتشان در باره ی این پروژه به این شرح است: یک پل نقره ای که شبیه به دسته ای مو است و قرار است به سازه پل طلایی در تپه های بانا مرتبط شود.

اگر در سفر به ویتنام به شهر دانانگ رفتید به هیچ وجه بازدید از این پل استثنائی را از دست ندهید. برای بازدید از این پل حداقل به نصف روز زمان نیاز دارید و اگر بخواهید در اطراف این محوطه توریستی هم گردش کنید یک روز زمان مناسبی به نظر می رسد. تپه های بانا در فاصله ۳۵ کیلومتری مرکز شهر دانانگ قرار دارد. بهترین راه برای دسترسی به پل طلایی استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی است. زیرا محوطه پارکینگ در این منطقه محدود است و ساخت و سازهای متعددی در این منطقه در حال انجام است.

در ارتفاع 1400 متری از سطح دریا پل طلایی یا پل دست خدا ساخته شده است و چشم اندازی بی نظیر و رویایی دارد.اگر به دنبال منظره ی ای زیبا و طبیعی که با دنیای مدرن آمیخته شده است می گردید این پل یک مقصد دوست داشتنی و زیباست و می تواند یک محل مناسب برای ثبت عکس های شما باشد.

پل دست خدا

پل دست خدا

پل دست خدا