بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

معبد میجی جینگو در ژاپن

گردشگری تاریخ : 1395/02/15 341 بازدید

معبد میجی جینگو یک معبد ویژه و منحصر به فرد برای بازدیدکنندگان به شمار می آید که در شهر توکیو پایتخت کشور ژاپن واقع شده است.

neolook_26310

میجی جینگو (Meiji Jingu) یک معبد فوق العاده و خاص در بین مردم ژاپن می باشد که به افتخار امپراطور میجی ( بیان گذار پایه های مدرن ژاپن) و همسرش ساخته شده است. این معبد در سال 1920 ساخته شد و پس از آسیب هایی که در طول جنگ جهانی دوم بر آن وارد آمد، دوباره بازسازی و ترمیم شد.

معبد میجی جینگو در یک باغ بسیار زیبا واقع شده و بسیاری از انواع درختان توسط مردم ژاپن به این باغ اهدا شده است. این معبد نقش موثری در زندگی بسیاری از مردم محلی داشته است به طوریکه آن ها در رویداد های مهم زندگی خود مانند تولد نوزاد ، نماز و فداکاری به این محل مراجعه می کنند.

همچنین مردان در سن 25 و 42 و زنان در سن 19 و 33 به معبد میجی جینگو می آیند. بسیاری از مراسم های عروسی نیز در این مکان برگزار می شود و به همین خاطر این معبد به یکی از محبوب ترین معبد های کشور ژاپن تبدیل شده است. اگر شما نیز قصد سفر به کشور ژاپن را دارید می توانید از قسمت تور ژاپن یک تور مناسب باشرایط خود را انتخاب نمایید.

neolook_7946230

Tokyo_travel

Image (8)

9290580

اختصاصی تورنشان