بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

قلعه سنت پیتر در بدورم

دیدنی های ترکیه تاریخ : 1395/03/04 457 بازدید

یکی از مکان های دیدنی شهر بدروم و کشور ترکیه قلعه سنت پیتر می باشد که گردشگران زیادی از آنجا بازدید می کنند.

444

قلعه سنت پیتر (Castle St Peter) یک نقطه عطف در شهرستان بدروم به شمار می آید. این قلعه در قرن پانزدهم توسط شوالیه ای به نام رودس ساخته شده است و طراحی آن را معمار هاینش آلمانی انجام داده است و در ساخت و ساز آن نیز از سنگ های مرمر و آرامگاه ماسولوس استفاده و بهره گرفته شده است.

قلعه سنت پیتر در جنوب غربی کشور ترکیه واقع شده است و به قلعه بدروم نیز معروف می باشد. ساخت و ساز این قلعه در سال 1437 به اتمام رسید اگر چه ساخت و ساز امکانات دیگر قلعه مانند خندق ، دیوار و مخزن تا سال 1522 به طول انجامید. امروزه این قلعه به یکی از مناطق گردشگری شهر بدروم ترکیه تبدیل شده است که بازدیدکنندگان زیادی از آن دیدن می نمایند.

پس از دستگیری شوالیه رودس توسط سلطان سلیمان ، این شوالیه دست از قلعه برداشت و مجبور به صرف نظر کردن از آن شد. سلطان سلیمان ، پادشاه مسلمان آن زمان نیز بی درنگ دستور به ساخت مسجدی در قلعه داد. بمب گذاری و تخریب های زیادی بر روی این قلعه انجام شده است که موجب ویران شدن آن شده است. با وجود بمب گذاری ها اما هنوز این قلعه یک مثال خوب برای معماری آن دوره به حساب می آید. قلعه مردم برای عموم مردم باز می باشد و یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به باستان شناسی و آثار تاریخی نیز می باشد.

شهر بدروم یک شهر زیبا با آثار تاریخی و جاذبه های کردشگری فوق العاده می باشد که همین جاذبه ها نیز دلیل پررفت و آمد تر شدن این شهر می باشد. اگر شما نیر قصد دیدن کردن از این جاذبه ها و آثار های تاریخی را دارید می توانید از تورهای سایت تورنشان استفاده کنید. برای انجام این کار به قسمت تور بدروم بروید و یک تور مناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

  Bodrum-Castle-1 Bodrum-Castle-2 Bodrum-Castle-3 Bodrum-Castle-5

اختصاصی تورنشان