بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

غار کارائین در آنتالیا

دیدنی های ترکیه تاریخ : 1395/02/16 498 بازدید

غار کارائین یکی از جاذبه های محبوب شهر آنتالیا به شمار می آید که بازدیدکنندگان زیادی هر ساله از آن دیدن می کنند.

5ed9s24ub0ne44odzi

اطلاعات محل غار : کارائین (Karain) یک غار فوق العاده در شهر آنتالیا و کشور ترکیه است که در 30 کیلومتری شمال غربی این شهر و در ساحل دریای مدیترانه واقع شده است. برای رفتن به این غار باید از جاده های باریک روستایی عبور کرد و در 12 کیلومتری بزرگراه راه بوردور-کورکوت ، وارد روستای Yağcı شد.

 

14402Karain Cav

اطلاعات غار : غار کارائین اهمیت بسیاری نزد بازدیدکنندگان دارد. چرا که از قدمت و اهمیت تاریخی زیادی برخوردار می باشد. این غار متعلق به 25000 سال پیش می باشد که قدمت آن در نوع خود جالب است. قدمتی که بیشتر از کتاب مسیح که در 3000 سال پیش بسیاری از اتفاقات را پیش بینی می کرد و حتی بیش از اهرام مصر که تنها در 5000 سال پیش ساخته شده است.

مکان های بسیار محدودی بر روی کره زمین وجود دارند که از قدمت بیش از چندین هزار سال برخورد دار باشند که غار گارائین یکی از آن هاست. بسیاری از استخوان های انسان در این غار پیدا شده است. علاوه بر این بسیاری از استخوان های حیوانات از جمله فیل ، کرگدن ، اسب آبی و خرس نیز در این غار یافت شده است. ارتفاع غار کارائین 430 متر ار سطح دریا و 150 متر نسبت به دشت تراورتین می باشد. این غار یکی از قدیمی ترین مکان های سکونت در آنتالیا به شمار می آید. در سطح خارجی این غار نیز سوله های متعدد و کتیبه های یونانی وجود دارد.

89274Karain Cav2

اطلاعات بازدیدکنندگان : بازدیدکنندگان می توانند هنگام بازدید از شهر زیبای آنتالیا سری به این مکان تاریخی بزنند. غار کاروئین یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به تاریخ و باستان شناسی می باشد و می تواند نظر آن ها را جلب خود کند. همچنین آثار باستانی کشف شده از این غار در موزه تمدن های اناتولی نگهداری می شود که بازدیدکنندگان با بازدید از این موزه می توانند آثار مکشوف را ببینند.

gharkaraeen2

سفر تور : به عنوان یک توریست یا بازدید کننده اگر شما نیز قصد سفر کردن به شهر زیبای آنتالیا در عید نوروز 96 را دارید می توانید از قسمت تور ترکیه نوروز 96  یک تور مناسب با شرایط خود را انتخاب کنید و از سفر خود لذت ببرید.

 

    hopeuzlp06m3h8vh222 ir269kfxategnh0z6xgy yadjio9pnu3xboh8lv89

اختصاصی تورنشان