بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

غارهای باتو در مالزی

دیدنی های مالزی تاریخ : 1395/02/02 549 بازدید

غارهای باتو یکی از عجایب کشور مالزی و شهر کوالالامپور می باشد که همه ساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان جذب خود می کند.

batu-caves

باتو (Batu) در شمال شهر زیبای کوالالامپور واقع شده است. این مجموعه غارهای از سه غار بزرگ و تعدادی غار کوچک تشکیل شده است. درون این غارها معبدی واقع شده است که یکی از جاذبه های توریستی شهر کوالالاپور می باشد و نقطه عطف مذهبی نیز به شمار می آید. همچنین گالری هنر و موزه نیز در این غارها می باشد و بازدید کنندگان می توانند از آن ها نیز دیدن نمایند.

غارهای باتو میزبان جشن های سالانه هنود نیز می باشد که هزاران بازدید کننده را به همراه خود دارد. این جشن ها معمولا در پایان ماه ژانویه و به طور منظم برگزار می شود. صبح روز برگزاری جشن این جشن ها آغاز می شود و پس از یک رویداد رنگارنگ صورت می گیرد. به طور کلی جشن ها 8 ساعت طول می کشد. در گذشته این جشن ها حدود یک میلیون بازدید کننده را جذب خود کرده است.

غارهای باتو در سال 1892 توسط یک جستجوگر آمریکایی کشف شده است. این غارها یک مکان مقدس برای هندوها یک مکان مقدس به شمار می آید. گفته می شود که سنگ آهک های غارهای باتو حدود 400 میلیون سال قدمت دارند. اگر شما نیز قصد سفر به مالزی را دارید می توانید از قسمت تور مالزی یک تور مناسب با شرایط خود را انتخاب کنید و ز سفر خود نهایت لذت را ببرید.

 batu-caves-coloful

batu-caves-inside

batu-caves-stair-case

batu-caves-tahipusam

batu-caves-temple

batu-caves-temple-cave

احتصاصی تورنشان