بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

سواحل Ao Nang تایلند

گردشگری تاریخ : 1394/10/27 504 بازدید

جزیره و سواحل Ao Nang در ۱۸ کیلومتری شهر کرابی کشور تایلند قرار دارد ,  این ساحل یکی از…

Ao Nang (2)

سواحل Ao Nang در ۱۸ کیلومتری شهر کرابی کشور تایلند قرار دارد ,  این ساحل  یکی از زیباترین سواحل کشور تایلند محسوب میشود و سالانه گردشگران زیادی به این ساحل سفر میکنند .دلیل محبوبیت سواحل Ao Nang در بین گردشگران وجود سواحل شنی سفید و دریایی با آب گرم و لاجوردی رنگ آن است , دسترسی راحت مسافران توسط آژانس های مسافرتی و  وجود  نوار طولانی و بلند ساحلی , صخره ها و استراحتگاه های متعدد یکی دیگر از دلایل محبوبیت این ساحل به حساب می آید . سالانه گردشگران زیادی برای بازدید از این زیبایی های طبیعی توسط تور تایلند به این کشور زیبا سفر میکنند.

در این جزیره علاوه بر لذت بردن از آب و هوای مناسب، گردشگران می توانند جاذبه ها و فعالیت های مختلف را امتحان کنند ,  بازدید کنندگان می توانند یک سفر رویایی با قایق ها برای اکتشاف  و ماجراجویی را در جزیره تجربه کرده و در سایت غواصی مجهز آن به غواصی بپردازند .

Ao Nang (3)

اگر شما کاربران عزیز سایت تورنشان هم با دیدن این تصاویر دیدنی تصمیم به سفر به کشور تایلند را گرفته اید میتوانید از بخش تور تایلند تور مناسب خود را انتخاب کرده و یا با ثبت نام در کانال تلگرام و خبرنامه سایت از تور لحظه آخری تایلند باخبر شوید .

Ao Nang (4)

Ao Nang (5)

Ao Nang (6)

Ao Nang (7)

Ao Nang (8)

Ao Nang (9)

سواحل زیبای Ao Nang تایلند