بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

ساحل لارا در آنتالیا

دیدنی های ترکیه تاریخ : 1395/02/17 412 بازدید

لارا یک ساحل زیبا در کشور ترکیه می باشد که بازدیدکنندگان زیادی را جذب خود میکند …

45798123 (1)

اطلاعات محل ساحل : لارا (Lara) ساحلی بسیار زیبا در شهر آنتالیا و کشور ترکیه است. این ساحل در جنوب شهر زیبای آنتالیا و در 12 کیلومتری آن واقع شده است. همچنین آبشار زیبای دودن نیز در 10 کیلومتری ساحل لارا قرار دارد که رفت و آمد را برای بازدیدکنندگان آسان کرده است. در امتداد این ساحل نیز موزه آنتالیا واقع شده است.

45798123 (2)

اطلاعات ساحل : این ساحل یک نقطه خیره کننده در جنوب شهر آنتالیا به شمار می آید که برخی ها آن را با نام لاس وگاس ترکیه می شناسند. ساحل لارا دارای شن و ماسه های طلایی ، امواج ملایم ، فضای آرام البته با رفت و آمد های مکرر می باشد که می تواند نظر هر بازدیدکننده ای را جلب خود کند.

همانطور که از نام ساحل پیداست ، در ساحل لارا همه چیز در مورد مسائل شنی است. شن هایی که عمدتا به رنگ طلایی می باشند. ممکن است برخی از آن ها سیاه رنگ باشند که به دلیل وجود سنگریزه هایی است که در بین آن ها وجود دارد. این ساحل یک مکان فوق العاده برای فرار از شلوغی شهر و یک استراحت فوق العاده و با آرامش می باشد. همچنین ساحل لارا به همراه ساحل کنیالتی جزو دو ساحل اصلی شهر آنتالیا به شمار می آیند.

45798123 (3)

اطلاعات بازدیدکنندگان : امکانات زیادی در ساحل لارا وجود دارد دارد که بازدیدکنندگان می توانند از ان ها استفاده کنند و نهایت لذت را ببرند. باز جمله این امکانات می توان به رستوران ها ، مراکز خرید و چترهای آفتابگیر اشاره کرد. این ساحل یک تفریحگاه عالی برای دوچرخه سواری نیز به حساب می آید که علاقه مندان به دوچرخه سواری نیز می توانند از آن استفاده کنند.

استراحتگاه ها و هتل های بسیار شیک و مدرنی در این منطقه واقع شده است که بازدیدکنندگان می توانند برای اقامت به آن ها مراجعه کنند. لارا یک انتخاب عالی برای استراحت ، تفریح و گردشگری به شمار می آید که می تواند نظر هرکس را به خود جلب کند.

45798123 (4)

تور سفر : اگر شما نیز به عنوان یک توریست قصد سفر به شهر زیبای آنتالیا را دارید می توانید از قسمت تور آنتالیا یک تور مناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید.

    45798123 (5) 45798123 (6) 45798123 (7)

اختصاصی تورنشان