بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

دروازه هادریان در آنتالیا

دیدنی های ترکیه تاریخ : 1395/02/18 508 بازدید

یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری کشور ترکیه دروازه هادریان می باشد که بازدیدکنندگان زیادی هرساله از آن دیدن می کنند.

351

اطلاعات محل دروازه : هادریان (Hadrian) یکی از جاذبه های شهر آنتالیا و کشور ترکیه به حساب می آید. این دروازه در مرکز شهر آنتالیا و امتداد خیابان اصلی آتاتورک واقع شده است. با ماشین و اتوبوس به راحتی می توان به دروازه هادریان رسید و از زیبایی های آن لذت برد.

antalya_hadrian_gate01_1

اطلاعات دروازه : دروازه هادریان یکی از مهمترین و ظریف ترین آثار تاریخی شهر آنتالیا و کشور ترکیه به شمار می آید. این دروازه به مناسبت ورود امپراطور هادریان به شهر در 130 سال پس از میلاد ساخته شده است. این دروازه 2000 سال است که دست نخورده باقی مانده و قدمت دارد و یک مثال عالی از نبوغ رومی است.

دروازه هادریان در میان مردم به دروازه سه گانه نیز مشهور می باشد. دلیل نام گذاری این دروازه به دروازه سه گانه این است که هادریان دارای سه گذرگاه قوس مانند می باشد. همچنین این دروازه به دوره سلوقیان نیز باز میگردد. داستان های زیادی در رابطه با این دروازه به گوش میرسد از جمله اینکه گفته می شود که ملکه سبا در راه این دروازه با شاهزاده سلیمان آشنا شده است.

antalya_turkey_127230

اطلاعات بازدیدکنندگان : دروازه هادریان یک مکان تاریخی و گردشگری برای بازدیدکنندگان می باشد که می تواند نظر هر کسی را به خود جلی کند. قدمت و تاریخی بودن این دروازه آن را به یکی از جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا و کشور ترکیه تبدیل کرده است. هادریان یک مکان عالی برای عکس گرفتن و علاقه مندان به تاریخ و گذشتگان می باشد. همچنین این دروازه دارای یک راهرو می باشد که از آسیب زدن بازدیدکنندگان به آن جلوگیری می کند. بازدیدکنندگان می توانند برای کسب اطلاعات از گذشتگان و همچنین ساختار های رومی قدیم به دروازه هادریان مراجعه کنند.

brama_hadriana_3

تور سفر : اگر شما نیز قصد سفر کردن به شهر زیبای آنتالیا و بازدید از آثاری همچون دروازه هادریان را دارید می توانید از قسمت تور آنتالیا یک تور مناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

    Hadrian’s-Gate-2044 turkey-antalya-hadrians-gate antalya_turkey_127230

اختصاصی تورنشان