بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

خیابان واکینگ استریت تایلند کجاست؟

دیدنی های تایلند تاریخ : 1400/03/17 216 بازدید

کشور تایلند به عنوان یک قطب گردشگری در قاره ی آسیا شناخته می شود که پاتایا از شهرهای محبوب و مشهور آن به شمار می رود. توریست های بسیاری، هرساله به این شهر سفر می کنند تا این جزیره ی بکر و زیبا را ببیند. شاید تایلند از نظر تکنلوژی یا علوم دیگر چندان زبانزد نباشد و کشوری به روز و شدیدا مدرن شناخته نشود، اما از نظر توریستی ارزش بازدید را دارد.

پیشنهاد می کنیم که اگر برای سفر کردن به کشورهای آسیایی، به دنبال یک گزینه مناسب هستید که در آن بافتی تماماً شرقی همراه با ساحلی دلنشین و زندگی به سبک سنتی را مشاهده کنید، تایلند یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود.

تایلند، یک کشور آسیایی زیبا

در کشور تایلند جاذبه های گردشگری متنوعی وجود دارد. در این کشور از بناهای تاریخی تا مجسمه های غول پیکر، از ساحل ها تا خیابان ها و … به عنوان مکان های دیدنی محسوب می شود.

اما امروز می خواهیم به معرفی یکی از زیباترین خیابان های جهان که در شهر پاتایا در کشور تایلند وجود دارد بپردازیم. این خیابان به علت دلایلی که در ادامه خواهیم گفت شهرت یافته است و نظر هر توریستی را برای یک بار بازدید جلب می‌کند.

خیابان واکینگ استریت یک خیابان شناخته شده در جهان!

واکینگ استریت نام یک خیابان است. خیابان واکینگ استریت یا پیاده روی واکینگ استریت به عنوان شلوغ ترین خیابان تایلند شناخته می شود.

این خیابان در جاده‌ای که مرتبط با ساحل پاتایا است قرار دارد. ساعت و مرور وسایل نقلیه در خیابان واکینگ استریت محدود است و بین ساعت ۶ عصر تا ۲ بامداد می باشد. تمام این خیابان از سنگ فرش پوشیده شده است برای بازدید از نقاط مختلف آن باید با پای پیاده در مسیر قدم بگذارید.

معمولاً مهمانی ها در خیابان واکینگ استریت برپا هستند و رستوران های بزرگی در این خیابان واقع شده اند.

تعداد زیادی از نمایش ها و تئاترهای خیابانی، موسیقی زنده و کافه های زیبا در گوشه و کنار خیابان واکینگ استریت به چشم می خورد.

در تمام مدت شبانه روز، پلیس در این خیابان در حال گشت و گذار است تا امنیت شلوغ ترین خیابان تایلند حفظ شود. اکثر پلیس هایی که در این خیابان مستقر هستند تایلندی نیستند، تا بتوانند در برابر بومیان این کشور و سایر توریستهایی که قصد ایجاد دردسر را دارند مقابله کنند. به این پلیس ها به اصطلاح پلیس توریست گفته می شود.

جالب است بدانید که این خیابان هیچ چیزی جز مراکز خوش گذرانی وجود ندارد و در آن هر غذا و هر سبکی از مهمانی ها و … را پیدا خواهید کرد جز مراکز تجاری بزرگ و پوشاک و مراکز خرید!

شاید از دلایل عمده ی شهرت این خیابان هم به همین موضوع مربوط است. معمولا بازدید از این خیابان مناسب افراد مجرد و جمع های دوستانه است و زوج ها و خانواده ها کمتر به بازدید این مکان می آیند.

سخن پایانی

در این مطلب از سفر سلامت شما را با یک مکان دیدنی دیگر در آسیا آشنا کردیم که در کشور تایلند واقع شده است. اگر قصد سفر به تایلند دارید و آدمی اهل خوشگذرانی و گذراندن وقت در مراکز تفریحی هستید، بازدید از خیابان واکینگ (پیاده روی واکینگ) به شما توصیه می شود. شما چه مکان دیدنی جذاب دیگری را در تایلند می شناسید؟