بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

جزیره کبوتر در کوش آداسی

دیدنی های ترکیه تاریخ : 1395/03/03 566 بازدید

یکی از جاذبه های گردشگری کوش آداسی ، جزیره کبوتر می باشد که گردشگران زیادی هرساله به آنجا…

172

جزیره کبوتر (Pigeon Island) یک جزیره 44 هکتاری در شهر کوش آداسی می باشد که از طریق جاده ای باریک به شهر متصل می گردد. این جزیره یک به عنوان سبمل شهر کوش آداسی نیز شناخته می شود. دنج بودن و زیبایی های ساحل کبوتر آن را به یکی از جاذبه های گردشگری شهر کوش آداسی تبدیل کرده است.

جزیره کبوتر در گذشته به نام جزیره پرندگان و جزیره کوش آداسی نیز شناخته می شده است. این جزیره در فصل مهاجرت پرندگان پر از پرنده می شود چراکه یک محل مناسب برای پرندگان به شمار می آید. داشتن ماسه های سفید پر زرق و برق و چشم اندازهای فوق العاده به زیبایی های جزیره کبوتر افزوده است به طوری که می تواند نظر هر کسی را به خود جلب کند.

این جزیره در واقع یک شبه جزیره می باشد که در گذشته به عنوان یک منطقه نظامی برای دفاع در برایر حملات دریایی و رسیدن به مقاصد نظامی استفاده می شد. همچنین این جزیره در گذشته به قلعه دزدان دریایی نیز معروف بوده است چراکه دزدان دریایی زیادی به آنجا حمله می کرده اند و در آن زمان جزیره کبوتر به عنوان یک پایگاه دفاعی علیه دزدان دریایی به کار گرفته می شده است. اکنون ساحل کبوتر برخلاف گذشته یک ساحل امن و آرام به حساب می آید که به تفریح گاه های گردشگری برای مردم سراسر جهان تبدیل شده است و سالانه بازدیدکنندگان زیادی به آن جا می آیند.

جزیره کبوتر یک منطقه دنج و عالی برای بازدیدکنندگان به شمار می آید و امکاناتی از جمله رستوران نیز در ساحل آن وجود دارد که غذاهای دریایی را به مسافران ارائه می دهد. همچنین این جزیره یک مکان عالی برای قایقرانی و غواصی به شمار می آید که علاقه مندان می توانند از این مکان استفاده نمایند. اگر شما نیز قصد سفر کردن به شهر زیبای کوش آداسی و بازدید از این مناطق زیبا را دارید می توانید از قسمت تور کوش آداسی یک تور مناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

 53902

pigeon-island-3

pigeon-island-4

pigeon-island-5

pigeon-island-8

اختصاصی تورنشان