بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

جزیره ردانگ در مالزی

دیدنی های مالزی تاریخ : 1395/02/14 595 بازدید

جزیره ردانگ یکی از جزایر بسیار زیبا و پربازدید کشور مالزی می باشد که گردشگران زیادی را جذب زیبایی های خود کرده است.

kuantan-600-52

ردانگ (Redang) یک جزیره بسیار زیبا در 45 کیلومتری شمال شرقی شهر کوالالامپور واقع شده است. نکته جالب در مورد این جزیره این است که برخی از مردم اندونزی معتقد بودند که اولین مهاجران این جزیره آن ها بوده اند که این می تواند در نوع خود جالب باشد. هرساله جزیره ردانگ از همه نظر رشد کرده و اکنون به یکی از محبوب ترین مکان ها برای بازدیدکنندگان و غواصان تبدیل شده است.

داشتن طبیعت بکر و محیط غنی دریایی باعث بالارفتن آمار بازدیدکنندگان این جزیره شده است. استراحتگاه های زیادی نیز در این جزیره برای راحتی اقامت بازدیدکنندگان واقع شده است که مسافران می توانند از آن ها استفاده نمایند. همجنین مسیرهای پیاده روی برای کشف جنگل های انبوه نیز در پشت این استراحت گاه ها وجود دارد که می تواند نظر علاقه مندان به پیاده روی را جلب کند.

همچنین گونه های زیاید از پرندگان مانند سانبرد ، عقاب دریایی شکم سفید و کبوتر صورتی نیز در اینجا یافت می شود. علاقه مندان به غواصی نیز می توانند در این جزیره به غواصی بپردازند و لذت ببرند. اگر شما نیز قصد سفر کردن به کشور زیبای مالزی را دارید می توانید از قسمت تور مالزی یک تور مناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

 kuantan-600-53 kuantan-600-54 kuantan-600-55 kuantan-600-56 pulau-redang

اختصاصی تورنشان