بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

جزیره تیامون در مالزی

دیدنی های مالزی تاریخ : 1395/02/12 567 بازدید

یکی از جزایر محبوب کشور مالزی تیامون می باشد که گردشگران زیادی را جذب زیبایی های خود کرده است.

 

1920x1080-Tioman-Island

تیامون (Tioman) یک جزیره بسیار زیبا واقع در سواحل شرقی کشور مالزی می باشد که یکی از جزایر محبوب کشور مالزی نیز به شمار می آید. وجود جنگل های انبوه و روستاهای عجیب و غریب در اطراف جزیره تیامون یکی از دلایلی است که این جزیره را به یک مکان زیبا فوق العاده تبدیل کرده است.

این جزیره در 56 کیلومتری شهر پنانگ واقع شده است . جزیره تیامون می تواند یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به ورزش های آبی باشد چرا که دارای طیف گسترده ای از امکانات برای انجام فعالیت های ورزشی آبی می باشد. بازدیدکنندگان می توانند در این جزیره از گونه های مختلف پرندگان و پستانداران نیز دیدن نمایند.

در این جزیره استراحت گاه های زیادی برای بازدیدکنندگان وجود دارد که می توانند در آنجا اقامت کنند. همچنین گزینه های زیادی برای ناهارخوری می باشد که بازدیدکنندگان می توانند یک غذای عالی را در این مکان ها میل نمایند. اگر شما نیز قصد سفر کردن به مالزی را دارید می توانید از قسمت تور مالزی یک تور مناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید.

 11327741 Scuba-Diving-in-Malaysia-Header-1024x682 tioman002 tioman-island-1 tioman-island-2 tioman-island-5

اختصاصی تورنشان