بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

تور کره جنوبی

تور کره جنوبی تاریخ : 1395/04/15 518 بازدید

کره جنوبی (대한민국 ) کشوری در شرق قاره آسیا و پایتخت آن شهر سئول میباشد …

 

تور کره جنوبی

کره جنوبی با داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی یکی از کشور های مورد علاقه برای گردشگران  میباشد , در سالیان اخیر به دلیل پخش سریال های تلوزیونی کره جنوبی در ایران مردم ما هم علاقمند به سفر به این کشور تاریخی شده و آژانس های مسافرتی به برگزاری تور کره جنوبی در ماه های از سال میپردازند .

معرفی سئول پایتخت کره جنوبی

 

سئول پایتخت کره جنوبی است، این کلان شهر میزبانی حدود یک چهارم از جمعیت کشور کره جنوبی می باشد , سئول همچنین پایتخت تاریخی کره میباشد که از قرن 14 میلادی تا زمانی که شبه جزیره کره به دو کشور کره جنوبی و کره شمالی در سال 1948  تقسیم شد بوده است . سئول حدود 10 میلیون نفر جمعیت دارد و در 50 کیلومتری جنوب مرز کره شمالی واقع  شده است . سئول بزرگترین شهر و مرکز مهم تجاری، تولیدی، اداری و فرهنگی کره جنوبی نیز میباشد.

شهر زیبای سئول با داشتن قدمت تاریخی و جاذبه های گردشگری به گفته اکثر کسانی که از آن بازدید کرده اند میتوان یک مقصد عالی برای گذراندن تعطیلات باشد , این شهر بزرگ و شلوغ سالانه میزبان گردشگران زیادی است که با  تور کره جنوبی به این شهر سفر میکنند .

 

تور کره جنوبی

 

سئول شهری است که در شب بسیار زیبا و پر جنب و جوش میباشد و بسیاری این شهر را در شب با توکیو کشور ژاپن مقایسه میکنند که البته سئول بسیار شهر ارزانتری برای سفر میباشد . آب و هوای سئول دارای زمستان های سرد و نسبتا خشک است  و درجه دما به طور میانگین حدود صفر درجه سانتیگراد در طول روز و شب ها حدود -8 میباشد و بیشترین میزان بارش در طول این زمان به شکل برف است. اما در تابستان هوا گرم و مرطوب گرمسیری است و درجه حرارت بین 26 الی31 درجه سانتی گراد میباشد . بهترین زمان برای سفر به سئول در فصل بهار و پاییز است که  بارش باران بسیار کمتر و درجه حرارت بسیار مطلوب تر میباشد .

معرفی شهر بوسان  کره جنوبی

 

بوسان (부산) با جمعیت 3.8 میلیون نفر دومین شهر پر جمعیت در کره جنوبی و بندر اصلی این کشور میباشد .بوسان همچنین یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی کشور کره جنوبی میباشد که دارای جاذبه های تاریخی و گردشگری بسیار زیادی میباشد . شهر بوسان با داشتن رستوران های عالی , جاذبه هایی تاریخی مانند معابد قدیمی , شگفتی های طبیعی و سواحل زیبا میتواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که با تور کره جنوبی به این کشور سفر میکنند .

بوسان مانند بسیاری از شهرستانها کره جنوبی  نرخ جرم و جنایت بسیار پایین داشته و مراکز خرید و مغازه های آن اکثرا تا پاسی از شب باز بوده و حتی تعدادی از این مراکز تا صبح باز میباشد , گردشگران شهر بوسان کره جنوبی در هر ساعت از شبانه روز میتواند از زیبایی های این شهر بندری لذت ببرند .

تور کره جنوبی

آب و هوای بوسان

 

شهر بوسان دارای زمستان های معتدل بوده و به طور میانگین درجه هوا  بین 6 و 9 درجه سانتیگراد در طول روز و -1 درجه در شب میباشد ولی در بعضی از شب ها این امکان وجود دارد که دما تا حدود -14 درجه سانتیگراد سرد شود ,  زمستان های بوسان نسبتا خشک است. اما در تابستان هوا گرم و مرطوب بوده و  درجه حرارت بین 24 و 29  به طور متوسط میباشد , تابستان فصل بارانی بوسان بوده و در حدود 300 میلی متر باران میبارد,  بهترین زمان سفر به بوسان با تور کره جنوبی بدیهی است که فصل بهار و پاییز با بارش باران بسیار کمتر و درجه حرارت مطلوبتر است .

سفر به بوسان

بوسان میتواند بهترین جایگزین برای گردشگرانی باشد که میخواهند سفر کم هزینه تری نسبت به اقامت در شهر سئول ( پایتخت کره جنوبی ) داشته باشند . علاوه بر ارزانتر بودن شهر بوسان آرامش و شلوغی کمتر نسبت به سئول یکی دیگر از دلایل سفر به بوسان در میان توریست ها میتواند باشد . برای رفت و آمد در شهر بوسان میتوانید از مترو استفاده کنید که محبوبترین وسیله نقلیه در این شهر بوده و بسیار کم هزینه هم میباشد .

تور سئول کره جنوبی

جشن ها و فستیوال های کشور کره جنوبی

 

جشن سال نو که در ماه های  ژانویه / فوریه برگزار میشود و به مدت 3 روز به طول می انجامد , مردم سئول در این ایام به شهر های و مناطق خود سفر میکنند و بیشتر در کنار خانواده جشن سال نوی خود را برگزار میکنند.

فستیوال فانوس لوتوس :  یکی از مراسم سنتی مردم کره جنوبی میباشد که در آن مردم  به مناسبت تولد بودا با  فانوس رنگی که به دست دارند جشن میگیرند در این فستیوال راهبان بودایی به انجام مراسم مذهبی و تشریفاتی میپردازند.

جشنواره فرهنگی پیش از تاریخ : این جشنواره یک رویداد سرگرم کننده برای کودکان و بزرگسالانی است که علاقمند به تاریخ کشور کره هستند . بازدید کنندگان در ایستگاه های هنر و صنعت باستانی میتوانند از انسانهای غارنشین کره ای و همچنین نمایشی از موسیقی سنتی کره ای و رقص لذت ببرند. این جشنواره یک بار در سال در سئول برگزار میشود .

جشنواره جانگمیو :  این مراسم مهم تاریخی در اولین یکشنبه ماه مه جشن گرفته می شود. در این جشن، ساکنان شهر سئول به ادای  احترام به اجداد و نیاکان خود میپردازند و با پیشکش کرن غذا, نوشیدنی و برگزاری مراسم رقص و موسیقی سنتی این روز را جشن میگیرند,  اکثرا این جشن در کاخ جانگمیو در  سئول برگزار میشود .

جشن بهاری گل و شکوفه : این جشنواره  با وجود شکوفه های گیلاس و گل های رنگارنگ بسیار دیدنی است ,  در این روز در هر خیابان میتوانید گروه های کوچک موسیقی خیابانی را ببینید که در حال اجرای برنامه برای مردم میباشند , این جشن هر سال در اواسط ماه آوریل اجرا میشود و یکی از بزرگترین جشن های کشور کره جنوبی محسوب میشود .

جاذبه های گردشگری کره جنوبی

گیونگ بوک گانگ (Gyeongbokgung) یک کاخ فوق العاده و تاریخی در شمار شهر سئول است که در سال 1395 توسط پادشاه تائجو ساخته شده است. این کاخ بزرگترین کاخ میان پنج کاخ ساخته شده در طول سلسه چوسون می باشد و از این حیص یک کاخ قابل توجه و بزرگ به شمار می آید. بازدیدکنندگان می توانند با بازدید از این کاخ به زندگی قدیم مردم چوسون ، آیین های سلطنتی و نمایش گسترده ای از آثار باستانی پی ببرند. کاخ گیونگ بوک گانگ به لطف این که در شمال شهر ساخته شده است به کاخ شمالی نیز معروف است و مردم آن را با این اسم نیز می شناسند.

این کاخ به عنوان یک نقطه عطف نمادین در کشور کره جنوبی شناخته می شود. بازدیدکنندگان می توانند با آمدن به کاخ گیونگ بوک گانگ تجربه ای جدید را برای خود رقم بزنند و این بازدید می تواند یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به آثار باستانی نیز به حساب آید. همچنین بازدیدکنندگان می توانند با قدم زدن در محیط داخلی کاخ از زیبایی های ان نهایت لذت را ببرند.

کاخ گیونگ بوک گانگ در کره جنوبی

ان سئول (N Seoul) به عنوان یک نقطه عطف ملی در کره جنوبی به شمار می آید. این برج مشهور دیدگاه های قابل توجه از شهر و اطراف آن را به گردشگران ارائه می دهد. این برج 237 متر ارتفاع دارد و در سال 1969 برای پخش تلویزیون و رادیو محلی و بین المللی ساخته شده است. از جاذبه های اصلی برج ان سئول در کره جنوبی می توان به رصدخانه دیجیتال ، پشت بام ، رستوران فرانسوی ان گریل و غرقه های فرهنگی اشاره کرد. رصدخانه دیجیتال یک نمای 360 درجه از سئول و فراتر از آن را در 32 صفحه نمایش ال سی دی به عنوان یک نمایشگاه از تاریخ کره ارائه می دهد.

در بالای این برج یک منطقه به نام قفل عشق وجود دارد که بازدیدکنندگان قفل های زیادی را به نشان عشق به آن وصل کرده اند. بازدیدکنندگان می توانند یک شام عالی و عاشقانه را در رستورانی که در بالاترین نقطه برج قرار گرفته است میل نمایند. این یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به تدارک یک شام عاشقانه با دوست خود می باشد.

برج ان سئول در کره جنوبی

بازار دانگ دایمون (Dongdaemun) بزرگترین منطقه خرید عمده و خرده فروشی در کره جنوبی می باشد. جمعیت انبوهی از خریداران برای خرید کالاهای ارزان به این بازار بزرگ مراجعه می کنند. در واقع محبوبیت بازار دانگ دایمون به این خاطر است که بازدیدکنندگان می توانند هر کالایی را با قیمت مناسب ، در یک محل مناسب و در هر هر زمان از روز که تیاز داشته باشند تهیه کنند.

26 مرکز خرید در بازار دانگ دایمون واقع شده است که شامل فروشگاه ابریشم و پارچه، لباس، کفش، جواهرات، کتاب، لوازم جانبی، کالاهای چرمی، تجهیزات ورزشی، اسباب بازی، لوازم الکترونیک و … می باشد. این امر امکان خرید برای مسافران را آسان کرده است چرا که هر چیزی که لازم داشته باشند را می توانند در این بازار جستجو کنند.

علاقه مندان به کتاب نیز می توانند از قسمت کتاب فروشی بازار دانگ دایمون استفاده کنند. بسیاری از کتاب فروشی های این بازار قدمت 30 ساله دارند و شعر ، محلات ، مقالات ، رمان و … را به قیمت مقرون به صرفه ای به فروش می رسانند. بازار دانگ دایمون یک مکان عالی برای خرید و سرگرمی می باشد که هر بازدید کننده ای باید آن را در برنامه سفر خود قرار دهد.

بازار دانگ دایمون در کره جنوبی

با وجود معرفی چندین خطی در این مطلب نمیتوان تمام زیبایی ها و جاذبه های دیدنی کره جنوبی را به شما کاربران عزیز معرفی کرد ,  ولی امیدواریم که از این مطلب استفاده لازم را برده و اگر تصمیم به سفر به کره جنوبی را دارید میتوانید از بخش تور کره جنوبی توری مناسب با شرایط خود انتخاب کرده و یک سفر هیجانی را تجربه نمایید .