بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

تور بلغارستان

تور بلغارستان تاریخ : 1395/06/22 560 بازدید

بلغارستان کشوری در جنوب شرقی اروپا و پایتخت آن شهر صوفیه است که جمعیت حدودا …

تور بلغارستان

جمعیت بلغارستان بیش از ۷٬۳۶۴٬۵۷۰ میلیون نفر و زبان رسمی این کشور بلغاری میباشد . بلغار ستان از شمال با کشور رومانی و در جنوب کشور های ترکیه و یونان و از سمت غربی با صربستان همسایه و مرز مشترک دارد همچنین در سمت شرق بلغارستان خط ساحلی دریای سیاه قرار دارد .

آب و هوای بلغارستان

 

بیشتر نواحی کشور بلغارستان دارای آب و هوای سرد و کوهستانی است اما در نواحی ساحلی دریای سیاه آب و هوایی معتدل و مرطوب دارد , در شمال بلغارستان تابستان گرم و زمستان سرد بوده ولی در جنوب شرقی این کشور آب و هوای همیشه معتدل و مدیترانه ای است . وجود آب و هوای معتدل در بخش ساحلی بلغارستان این کشور را تبدیل به یکی از کشور های پر گردشگر کرده , حتی در ایران هم آژانس های مسافرتی تصمیم به ساخت پکیج های تور بلغارستان نموده اند .

تور بلغارستان

معرفی شهر های بلغارستان

 

در ادامه این مقاله از سایت تورنشان به معرفی شهر های بلغارستان میپردازیم : بلاگووگراد , بورگاس , دوبریچ , مونتانا , پلوودیو , وارنا و…

شهر صوفیه : صوفیه پایتخت و بزرگ‌ ترین شهر بلغارستان با جمعیت حدود ۱٫۲۷ میلیون نفر در ناحیه‌ای کوهستانی در غرب بلغارستان واقع شده‌ است.

شهر بورگاس یکی از شهر های زیبا در ساحل دریای سیاه میباشد و سالانه مسافران زیادی با تور بلغارستان به این شهر سفر میکنند , بورگاس چهارمین شهر بزرگ کشور بلغارستان پس از شهر های صوفیه , پلوودیو و شهر وارنا میباشد .

شهر وارنا : وارنا یکی دیگر از شهرهای بندری و زیبای بلغارستان با بیش از 350 هزار نفر جمعیت میباشد . این شهر هم به دلیل آب و هوای خوب , وجود هتل های لوکس و مدرن و نزدیکی به ساحل یکی از شهر های محبوب بلغارستان به شمار میرود .

و …

تور بلغارستان

 جاذبه های گردشگری بلغارستان

 

کلیسای وارنا : این کلیسا که نماد اصلی گردشگری این شهر به شمار میرود در قرن نوزدهم میلادی ساخته شده است , ساختمانی تاریخی که با معماری جذاب دلیل سفر خیلی از گردشگران به شهر وارنا میباشد , دیدن نمای اطراف این کلیسا از بالای برج ناقوس میتواند برای هر شخصی جذاب باشد .

میدان شاهزاده الکساندر باتنبرگ : این میدان بزرگ ترین میدان شهر صوفیه میباشد , سالانه کنسرت های زیادی در این میدان برگزار میشود و همچنین رژه ارتش بلغارستان در روز سنت جورج در این میدان برگزار میشود .

بالچیک : بالچیک شهری در استان دوبریچ است که جمعیت حدودی 12000 نفری دارد , یک منطقه تفریحی که در شمال ساحل دریای سیاه در قرن پنجم میلادی بنیان شده است . عمارت بالچیک ترکیبی است از سبک های شرقی و اروپایی با بوستان های جذاب با بیش از 600 گونه گیاهان نادر و کمیاب در سراسر جهان.

پارک آبی جاذبه ها در وارنا : این پارک آبی جذاب در بخش شمال غربی ساحل توریستی گلدن سند وارنا قرار دارد , این پارک ترکیبی از یک محیط طبیعی با عناصر مصنوعی مانند استخر، سرسره های آبی، جکوزی، چشمه، آبشار، قلعه های قدیمی و ساختمان های به ظاهر مخروبه است.

تور بلغارستان

تور بلغارستان

 

اگر با خواندن این مقاله کشور بلغارستان تصمیم به سفر به این کشور اروپایی زیبا گرفته اید میتوانید از بخش تور بلغارستان در سایت تورنشان تور مناسب با شرایط خود را انتخاب کرده و یک سفر رویایی را تجربه نمایید . همچنین شما کاربران عزیز میتوانید با ثبت نام در بخش تور لحظه آخری سایت از تور های ارزان قیمت بلغارستان هم مطلع شوید .