بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

بهترین مراکز خرید مشهد مقدس کجاست؟‎

بازارها تاریخ : 1400/08/10 77 بازدید

یکی از جذابترین و لذت بخش ترین سفرهای ما، سفر به مشهد مقدس است چون به قول معروف هم زیارت است و هم سیاحت. هنگامی که به مشهد می رویم علاوه بر زیارت دلنشین از امام رضا (ع) غالباً به فکر تهیه سوغاتی برای عزیزانمان و یا حتی خرید برای خودمان هم هستیم. شهر مقدس مشهد هم به واسطه زائر خیز بودن، مراکز خرید، بازارها و پاساژهای بسیار گوناگون و متنوعی دارد.

یکی از این بزرگترین و محبوب ترین بازار ها که بدون شک همه ما رفته ایم، بازار بزرگ رضا است. این بازار در مجاورت حرم واقع شده و تمام آنچه زائران برای سوغاتی نیاز دارند مانند: زعفران، نخود و کشمش، انواع شکلات، زرشک، ادویه جات، نبات، مهر و تسبیح و سجاده، چادر نماز و چادر مشکی، نقره و بدلیجات و … در تنوع بسیار بالا در آن موجود می باشد. امروز تصمیم داریم تا شما را با مراکز خرید مشهد آشنا کنیم تا ان شاالله اگر زیارت امام رضا نصیب شما شد، بتوانید بهترین مکان ها را برای خرید انتخاب نمایید و علاوه بر اینکه در وقت و زمان خود صرفه جویی کرده اید، بتوانید یک خرید خوب و هوشمندانه هم داشته باشید.

مراکز خرید مشهد

مرکز خرید پروما

مرکز خرید پروما یکی از شناخته‌شده‌ترین مراکز خرید مشهد است که پاسخگوی نیاز هر سن و سلیقه‌ای است. نمای بیرونی این مجتمع تفریحی‌تجاری، شبیه یک مکعب شیشه‌ای است و به‌دلیل قرارداشتن در مسیر حرم امام رضا(ع) و دسترسی راحت، گزینه بسیار مناسبی برای زائران به‌حساب می‌آید. طبقه همکف پروما یک فروشگاه بزرگ متشکل از مواد غذایی، انواع لوازم خانه و البسه است و به‌دلیل تنوع زیاد اجناس این فروشگاه، گاهاً برخی از گردشگران حتی فرصت نمی‌کنند به طبقه‌های دیگر سر بزنند. ناگفته نماند می‌توانید روی پروما در کنار خرید برای خود، برای خرید سوغات مشهد هم حساب باز کنید. همچنین اگر در طول خرید خسته شدید و احتیاج به استراحت و یک وعده غذایی خوشمزه داشتید، می‌توانید از رستوران و کافی‌شاپ این مجتمع استفاده کنید. البته پروما از یک شهربازی سرپوشیده نیز برخوردار است که برای سرگرم‌کردن کودکانتان مکان بسیار مناسبی است.

مجتمع الماس شرق

یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید مشهد برای مسافران، مرکز خرید الماس شرق است. این مجتمع در 6 طبقه ساخته شده و با گنبد آب‌رنگی که روی سقف آن قرار دارد، علاوه بر شباهت به یک الماس درخشان، معماری مذهبی مشهد را نیز یادآوری می‌کند. شما می‌توانید در این مجتمع، انواع مانتو و البسه مردانه و زنانه را با کیفیت و قیمت مناسب بیابید. تنوع اجناس الماس شرق، باعث شده است که این مکان به یکی از بهترین مراکز خرید سوغات مشهد نیز تبدیل شود. حتی اگر به قصد خرید لوازم خانگی به مشهد سفر کرده‌اید، می‌توانید روی الماس شرق حساب کنید. اگر هم حس‌وحال خرید ندارید و فقط به قصد تفریح و سرگرمی به مشهد آمده‌اید، الماس شرق با دارابودن شهربازی، سینما پنج بعدی، آکواریوم دریایی، عکاس‌خانه، رستوران و کافی‌شاپ آماده پذیرایی از شما است.

مرکز خرید آرمیتاژ

آرمیتاژ گلشن، برجی سی و چهار طبقه با نمایی مدرن و باشکوه است که در  خیابان هفت تیر مشهد خودنمایی می کند. این برج که در حال حاضر مرتفع ترین برج مشهد است در نهایت زیبایی و هارمونی طراحی شده و دنیایی از آرامش و امکانات مدرن را پیش روی شما قرار می دهد. از طبقه منفی یک تا طبقه چهارم این برج تجاری است و انواع برندهای داخلی و خارجی در آن شعبه دارند. لازم به ذکر است در این مرکز اکثر کالاهای مورد نیازتان از پوشاک، عطر، ساعت، محصولات چرمی و طلا گرفته تا لوازم خانگی را تهیه نمایید. بقیه طبقات هم شامل بخش های اداری، موزه ها، گالری ها و غیره است.
وجود فود کورت ها و کافی شاپ های بی نظیر در این برج قطعا روز شما را توام با لحظات به یادماندنی خواهد کرد. اگر به دنبال یک رستوران شیک و ایده آل هستید رستوران دیدنی و بین المللی آرمیتاژ با نمایی شگفت انگیز و یک سرویس دهی وی آی پی در انتظار شما است؛ همچنین از آنجایی که در طراحی این برج به همه سلیقه ها توجه شده است، گالری هنری و موزه آن برای علاقمندان به هنر و موزه بسیار جذاب و شگفت انگیز خواهد بود. پردیس سینمایی برج از دیگر جذابیت های این برج زیبا و مدرن است.

مرکز خرید کاسپین مد

مرکز خرید کاسپین مد یکی از شیک ترین و بهترین مراکز خرید بلوار سجاد مشهد به شمار می رود. کاسپین مد مناسب کسانی است که به دنبال برندهای معروف می گردند چراکه این مجموعه دارنده بزرگ ترین فروشگاه های زنجیره ای کشور است و اجناس چندین برند بین اللملی از کشورهای مختلف در آن عرضه می شود. برندهای معروفی مانند منگو، اسپرینگ فیلد، دبنهامز، دیزل، جینوکس و غیره را در این مرکز خرید می توانید جستجو کنید.

مرکز خرید وصال

یکی دیگر از مراکز خرید معروف مشهد، مجتمع وصال است. این مجتمع در نزدیکی مجتمع الماس شرق قرار دارد و با معماری مدرن و جالب، خود را از سایر مراکز خرید مشهد متمایز کرده است. مرکز خرید وصال به مرکز خرید طلا و ملزومات عروس معروف است و از ابتدا در راستای ارائه ملزومات عروس و داماد مانند لباس و پارچه، آینه و شمعدان، لوازم آرایشی، کیف و کفش و… طراحی و ساخته شده است. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، می‌توانید از سایر امکانات تفریحی این مجتمع مانند موزه پروفسور بازیما و شهربازی سرپوشیده استفاده کنید و در رستوران‌های باکیفیت این مجتمع، غذایی خوشمزه بخورید. البته هر 6 طبقه این مجتمع به لوازم عروس و داماد اختصاص ندارد و می‌توانید در بین آن‌ها انواع فروشگاه‌های البسه، کفش، لوازم آرایشی، سرویس‌های چوبی و چندین فروشگاه برند هم بیابید.

بهترین مرکز خرید مانتو در مشهد

یکی از بهترین مراکز خرید مانتو و پوشاک زنانه شهر مشهد است. برای خرید مانتو به بهترین قیمت در مشهد می توانید به بازار مانتو در خیابان ایثار، بازار مانتو در مجتمع فردوس، بازار مانتو خیابان راهنمایی و بازار مانتو مجتمع الماس شرق مراجعه کنید. بازار مانتو ایثار بزرگترین و معروف ترین مرکز خرید مانتو در شهر مشهد است و در خیابان طبرسی جنوبی، بین خیابان های اصلی مفتح و علیمردانی قرار دارد.

بازار فرودسی نیز به عنوان یکی از مراکز خرید مانتو در مشهد در بلوار طبرسی جنوبی و انتخای خیابان مفتح یا ۳۰ متری طلاب قرار دارد. آدرس بازار راهنمایی نیز در خیابان احمد آباد، خیابان راهنمایی است و از بزرگتری بازار های خیابانی مشهد است.

برچسب‌ها: