بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

برج گالاتا در استانبول

گردشگری تاریخ : 1395/02/19 281 بازدید

یکی از دیدنی ها و جاذبه های کشور ترکیه برج گالاتا می باشد که گردشگران زیادی هرساله از آن دیدن می کنند.

_-__galata_20110429_1912344380

اطلاعات محل برج : گالاتا (Galata) یک برج بسیار زیبا در شهر استانبول و کشور ترکیه می باشد. این برج در منطقه گاتالا (Galata) در شمال شاخ طلایی ( Golden Horn – ورودی Bosphorus  به شهر استانبول ) در استانبول ، ترکیه واقع شده است.

154

اطلاعات برج : یکی از جاذبه ها و آثار دیدنی شهر استانبول برج گالاتا می باشد که زیبایی ها و قدمت آن باعث بالا رفتن آمار بازدیدکنندگان آن شده است. این برج یکی از قدیمی ترین و بلندترین برج ها شهر استانبول به شمار می آید که دیدگاه های فوق العاده ای را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند و می تواند نظر هرکسی را جلب کند.

برج گالاتا به ترکی (Galata Kulesi) در سال 1348 توسط امپراطور بیزانس ساخته شده است. این برج در زمان خودش به بلندترین برج استانبول نیز مشهور بوده است و در آن دوره این عنوان را با ود به یدک می کشیده است. برج گالاتا دارای 67 متر ارتفاع و 9 طبقه می باشد و از بالای آن مناظر قابل توجهی از استانبول قابل دیدن است و هرکسی احساس می کند که استانبول در زیر پای او قرار دارد. سقف مخروطی این برج نیز در سال 1875 توسط طوفان نابود شده است و سقف فعلی نیز در بین سال های 1965 تا 1967 بازسازی شده است.

1587

اطلاعات بازدیدکنندگان : یک رستوران نیز برای استفاده بازدیدکنندگان در این برج ساخته شده است که بازدیدکنندگان می توانند یک وعده غذایی عالی را در یک منظره قوق العاده میل نمایند. علاوه بر این یک کافه و یک باشگاه شبانه نیز در این منطقه واقع شده است که علاقه مندان می توانند از آن ها نیز بهره ببرند. همچنین گالری های هنری ، بوتیک ها ، آپارتمان ها و شرکت های طراحی نیز در اطراف آن واقع شده است.

borj-galata3

تور سفر : اگر شما به نوان توریست قصد سفر کردن به شهر زیبای استانبول را دارید می توانید از قسمت تور استانبول یک تور مناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید و از سفر خود کمال لذت را ببرید.

    Galata_Tower_-_Port_of_Karaköy__2006

galatakulesi1

istanbul_14

اختصاصی تورنشان