بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

برج دختر در استانبول

دیدنی های ترکیه تاریخ : 1395/02/18 426 بازدید

برج دختر یکی از نمادهای شهر استانبول و کشور ترکیه به شمار می آید که همه ساله گردشگران زیادی را جذب خود کرده است.

001

اطلاعات محل برج : برج دختر یکی از مکان های تاریخی شهر استانبول و کشور ترکیه به شمار می آید. این برج در در جزیره کوچکی واقع در تنگه Bosphorus در سواحل Uskudar واقع شده است. دسترسی به این برج با قایق امکان پذیر است و بازدیدکنندگان می توانند به وسیله قایق به این برج بیایند.

4

اطلاعات برج : برج دختر یکی از زیبایی های شهر استانبول به حساب می آید که به ترکی Kız Kulesi است. برج دختر یا دوشیزه قدمتی بیش از 2000 سال را یدک می کشد. این برج از زمان امپراطوری بیزانس تا به حال باقی مانده است که از این حیص یک آثار چشمگیر به شمار می آید. همچنین این برج در بین اروپایین نیز به برج لیندر مشهور می باشد. این برج در سال 2000 مجددا بازسازی شد و به یک مکان عالی و فوق العاده تبدیل شد.

برج دختر بر اساس افسانه های مختلف ساخته شده است که یکی از آن ها از این قرار است که یک شخص خواب امپراطور را تعبیر می کند و به او می گوید که دخترش توسط ماری گزیده خواهد شد و از دنیا خواهد رفت. امپراطور نیز برای حفظ جان دخترش دستور به ساخت قلعه ای بر روی یک صخره را می دهد و دخترش را به آنحا انتقال می دهد. اما سرانجام دختر امپراطور توسط ماری که در میان سبد انگور است گزیده می شود و می میرد.

106651_769

اطلاعات بازدیدکنندگان : در برج دختر رستوران Kuledeb نیز ساخته شده است که بازدیدکنندگان می توانند برای صرف یک وعده غذایی به انجا مراجعه کنند و یا دوست خود را به خوردن یک شام فوق العاده دعوت نمایند. علاقه مندان به خوردن یک وعده غذایی عالی به همراه مناظر فوق العاده می توانند به برج دختر مراجعه کنند و از میل کردن غذای خود نهایت لذت را ببرند.

borghdoghtar2

تور سفر : اگر شما نیز قصد سفر کردن به شهر زیبای استانبول را دارید می توانید از قسمت تور استانبول یک تور مناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید و از سفر خود لذت ببرید.

    borjedokhtaristanbul1 borjedokhtaristanbul2 Istanbul-Maidens-Tower

اختصاصی تورنشان