بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

شهر بازی لاته ورلد در کره جنوبی

دیدنی های کره جنوبی تاریخ : 1395/01/20 2,360 بازدید

شهر بازی لاته ورلد یکی از محبوبترین مکان های واقع در شهر سئول و کشور کره جنوبی می باشد که بازدیدکنندگان زیادی را جذب خود کرده است.

lotte-world-seoul

لاته ورلد (Lotte World) یک پارک عظیم در کره جنوبی می باشد که عنوان بزرگترین پارک سرپوشیده جهان را یدک می کشد. افراد در تمام سنین می توانند از بازی ها و سرگرمی های این پارک نهایت لذت را ببرند. جشنواره و مراسم های فرهنگی نیز در این پارک برگزار می شود. علاوه بر این مردم می توانند از آن به عنوان یک موزه قوم کره ای لذت ببرند.

همچنین بزرگترین زمین اسکی روی یخ کره جنوبی نیز در این پارک عظیم واقع شده است. بازدیدکنندگان می توانند از سواری های فوق العاده شهر بازی لاته ورلد در کره جنوبی که در سطح جهانی می باشد از جمله کشتی دزدان دریایی ، چرخ و فلک و ترن آویزان نهایت لذت را ببرند. این پارک بزرگ و فوق العاده به دو بخش داخلی و خارجی تقسیم می شود.

در طبقه سوم از بخش داخلی بازدیدکنندگان می توانند در مورد تاریخ کره و و فرهنگ روستای کوچک و همچنین آثار باستانی با بیش از 5000 سال قدمت اطلاعاتی را جمع آوری کنند. افراد می توانند در هر طبقه هیجانی غیر قابل وصف را تجربه کنند. اگر شما مایل به سفر به کره جنوبی می باشد می توانید از بخش تور کره جنوبی یک تور مناسب با شرایط خود را انتخاب کنید.

 lotte-world-seoul-interior

lotte-world-seoul-interior01

lotte-world-seoul-night

lotte-world-seoul-pirate

اختصاصی تورنشان