بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

ویلا های La Ville Pool Villa پاتایا

هتل ها تاریخ : 1394/04/23 بازدید : 866 بازدید
ویلا های La Ville Pool Villa پاتایا
درباره هتل :

هتل های ۵ ستاره و مدرن زیبایی در کشور تایلند و شهر پاتایا قرار دارد که میتواند میزبان گردشگران این کشور باشد, علاوه بر این هتل ها ویلای های لوکسی نیز قرار دارد که میتواند یک اقامت رویایی را برای شما به ارمغان بیاورد  ,  در این مطلب تصمیم به معرفی ویلا های ۵ ستاره La Ville Pool Villa در شهر پاتایا را برای شما کاربران عزیز داریم .

اگر دوست دارید در سفر خود حس زندگی در خانه خود را داشته باشید این ویلا های لوکس بهترین گزینه برای شما میباشد . ویلا هایی با تمامی امکانات مدرن . پارگینک و استخر خصوصی به همراه باغ میتواند از امکانات ویژه این ویلا ها باشد .

اگر تصمیم به سفر به کشور تایلند و اقامت در این ویلا های جذاب را دارید میتوانید از بخش تور پاتایا تور مناسب خود را انتخاب کرده و یک سفر رویایی را تجربه نمایید.

 نام هتل : La Ville Pool Villa
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : تراس , باغ , مبلمان فضای باز , محل غذاخوری در فضای باز , استخر خصوصی , اشپزخانه و لوازم ان مانند : میکرو ویو , ظروف اشپزخانه , یخچال , میز ناهار خوری , ماشین لباسشویی و… پارکینگ خصوصی رایگان , تلویزیون , کانال های ماهواره ای , دستگاه پخش دی وی دی , جکوزی و سونا و …
 آدرس و اطلاعات تماس :
172 Moo 12 Liab Thang Rot Fai, Chaiyapruk 2, Nongprue, Banglamung, Cholburi, 20150 Pattaya South, Thailand
 موقعیت گوگل :