بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل گلدن پالاس در گرجستان

هتل ها تاریخ : 1395/02/10 بازدید : 404 بازدید
هتل گلدن پالاس در گرجستان
درباره هتل :

گلدن پالاس (Golden Palace) یک هتل 5 ستاره در شهر تفلیس و کشور گرجستان می باشد. مسافران زیادی برای استراحت و اقامت به این هتل شیک مراجعه می نمایند.

از ویژگی های برجسته هتل گلدن پالاس گرجستان می توان به استخر سرپوشیده ، میز بیلیارد و وای فای رایگان اشاره کرد که این امکانات مورد پسند هر مسافری می باشد. اتاق های این هتل نیز دکور شیک و مدرنی دارد و دارای تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، حمام خصوصی با روپوش و سشوار می باشد.

رستوران گلدن پالاس نیز غذاهای گرجستانی و اروپایی به همراه انواع نوشیدنی ها را برای مهمانان سرو می کند. بزرگترین مرکز خرید در تفلیس نیز در فاصله یک درایو 15 دقیقه ای از این هتل قرار دارد. همچنین فاصله هتل گلدن پالاس تا فرودگاه بین المللی تفلیس نیز 25 کیلومتر می باشد. این هتل دارای 91 اتاق می باشد و کارمندان آن به زبان های روسی ، گرجستانی ، آلمانی و انگلیسی با مسافران صحبت می نمایند.

 نام هتل : Golden Palace
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : اینترنت رایگان - استخر سرپوشیده - پارکینگ رایگان - اتاق خانواده - مرکز تناسب اندام - حمام بخار فنلاندی - بیلیارد - میز 24 ساعته - خشکشویی - سالن مهمانی - اجاره اتومبیل و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
5-th km of Aghmashenebeli Alley , 0131 Tbilisi City, Georgia
 موقعیت گوگل :