بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل کیتروس گرجستان

هتل ها تاریخ : 1395/01/31 بازدید : 450 بازدید
هتل کیتروس گرجستان
درباره هتل :

هتل کیتروس گرجستان (Citrus Hotel) یک هتل لوکس و مدرن در شهر Tbilisi و کشور گرجستان می باشد که همه ساله گردشگران زیادی برای اقامت به آنجا مراجعه می کنند.

اتاق های این هتل 5 ستاره دارای امکاناتی چون مینیبار ، امکانات قوه و چای ، گاو صندوق  و تلویزیون با کانال های کابلی می باشد. همچنین حمام خصوصی با سشوار ، حوله ، دمپایی و لوازم آرایش به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار دارد. بعضی از اتاق های نیز دارای تراس با منظره ای زیبا می باشند.

رستوران این هتل نیز غذاهای اروپایی ، گرجستانی و یک صبحانه روزانه در دسترس مهمانان قرار داده است. فاصله هتل کیتروس تا ایستکاه راه آهن 6 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی تفلیس  16 کیلومتر می باشد. این هتل دارای 36 اتاق می باشد و کارمندان آن نیز به زبان های روسی و انگلیسی با مسافران صحبت می کنند. اگر شما نیز قصد سفر به گرجستان را دارید از قسمت تور گرجستان یک تور مناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید.

 نام هتل : Citrus
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : اینترنت رایگان - رستوران - باغ - اینترنت رایگان - میزهای 24 ساعته - خشکشویی - صبحانه در اتاق -منو رژیم غذایی ویژه - خدمات اتو - ذخیره سازی چمدان - نوار میان وعده و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
3, 9 Aprili street, Mtatsminda , 0108 Tbilisi City, Georgia
 موقعیت گوگل :