بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل کوپالا در گرجستان

هتل ها تاریخ : 1395/02/07 بازدید : 587 بازدید
هتل کوپالا در گرجستان
درباره هتل :

کوپالا (Kopala) یک هتل 4 ستاره در شهر تفلیس و کشور گرجستان می باشد که همه ساله گردشگران زیادی برای اقامت به آنجا مراجعه می نمایند.

این هتل لوکس و مدرن شامل یک رستوران و یک پشت بام با منظره ای فوق العاده زیبا نی باشد که می تواند مورد پستد هر بازدید کننده ای قرار گیرد. اتاق های هتل کوپالا نیز دارای اینترنت رایگان ، تلویزیون صفحه تخت ، مینیبار ، حمام و دمپایی می باشد. همچنین این اتاق ها دارای یک تراس با منظره شهر یا رودخانه نیز میباشد.

رستوران کوپالا نیز در پشت بام واقع شده است و در آن غذاهای گرجی و بین المللی سرو می شود. بنابراین مهمانان می توانند یک وعده غذایی رمانتیک را میل نمایند و از خوردن آن نهایت لذت را ببرند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی تفلیس 14.5 کیلومتر می باشد. هتل کوپالا دارای 24 اتاق می باشد و کارمندان آن به زبان های گرجی ، روسی و انگلیسی با مسافران صحبت می کنند.

 نام هتل : Kopala
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : وای فای رایگان - رستوران - میز 24 ساعته -آسانسور - تراس - خدمات شاتل فرودگاه - داشتن منطقه برای سیگار کشیدن - ذخیره سازی بار و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Chekhov Street 8/10, Avlabari, 0103 Tbilisi City, Georgia
 موقعیت گوگل :