بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل کنراد دبی

هتل ها تاریخ : 1395/01/26 بازدید : 347 بازدید
هتل کنراد دبی
درباره هتل :

کنراد دبی (Conrad Dubai) یک هتل 5 ستاره در شهر دبی و کشور امارات می باشد. مسافران زیادی برای اقامت به این هتل لوکس و مدرن مراجعه می کنند.

این هتل تسهیلات زیبایی را در اختیار مسافران قرار می دهد. از امکانات این هتل می توان به استخر سرباز ، سالن ورزش و دیدگاه های بسیار زیبای ان اشاره کرد که می توانند هر کسی را جذب خود کند.  همه واحد ها دارای یک دکور مدرن و هر واحد دارای یک تلویزیون صفحه تخت و حمام و دوش نیز می باشد.

مسافران می توانند برای صرف وعده های غذایی به رستوران Ballarò مراجعه کنند و خوردن غذای خود لذت ببرند. با یک پیاده روی 2 دقیقه از این هتل می توان به مرکز تجاری جهانی دبی رسید. این امر امکان خرید را برای مسافران بسیار راحت کرده است.  همچنین فاصله کنراد دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه می باشد. این هتل دارای 555 اتاق می باشد. اگر شما نیز قصد سفر به دبی را دارید از قسمت تور دبی یک تور ناسب با شرایط خود را انتخاب کنید.

 نام هتل : Conrad Dubai
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : استخر سرباز - اینترنت رایگان - اتاق خانواده - مرکز آبگرم و سلامتی - رستوران - باغ - تراس - حمام بخار فنلاندی - پارکینگ رایگان - مزهای 24 ساعته - خدمات شاتل و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Sheikh Zayed Road, Trade Centre, Dubai, United Arab Emirates
 موقعیت گوگل :