بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل چاوا ریزورت در پوکت

هتل ها تاریخ : 1395/01/21 بازدید : 546 بازدید
هتل چاوا ریزورت در پوکت
درباره هتل :

هتل چاوا ریزورت (The Chava Resort) یک هتل 5 ستاره و فوق العاده زیبا در شهر پوکت کشور تایلند می باشد. مسافران زیادی برای اقامت به این هتل سفر می کنند.

هتل چاوا ریزورت پوکت امکانات زیادی را به مسافران و مهمانان خود ارائه می دهد که می توان به استخر سرباز ، اینترنت رایگان و رستوران اشاره کرد. این هتل 28 اپارتمان را در اختیار مسافران خود قرار می دهد. دکور آپارتمان ها بسیار لوکس و مدرن و دارای بالکن خصوصی ، وان در حمام خصوصی و تلویزیون می باشد.

مسافران می توانند با یک پیاده روی 2 دقیقه ای از این هتل به ساحل سورین پوکت برسند و از زیبایی های آن ساحل نیز نهایت لذت را ببرند. همچنین مرکز خرید سورین پلازا در نزدیکی این هتل واقع شده است و افراد می توانند به راحتی خرید های خود را انجام دهند. فاصله هتل چاوا ریزورت تا فرودگاه بین المللی پوکت 30 دقیقه می باشد.

رستوران این هتل نیز مشرف به استخر 35 متری می باشد و غذاهای تایلند و خارجی را نیز به مسافران ارائه می دهد. همچنین کارمندان این هتل به زبان های تابلندی ، چینی و انگلیسی با مسافران صحبت می کنند. هتل چاوا ریزورت پوکت یکی از بهترین هتل های پوکت برای اقامت گردشگرانی است که به تایلند سفر میکنند میباشد .

 نام هتل : The Chava Resort
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : اسختر سرباز 35 متری - رستوران - اینترنت رایگان - پارکینگ رایگان - خدمات تبدیل ارز - خدمات نگهداری از کودکان - اتاق خانواده - ماساژ و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
113 Moo 3, Cherngtalay, Thalang, Phuket, 83110 Surin Beach, Thailand
 موقعیت گوگل :