بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل هیلتون پاتایا

هتل ها تاریخ : 1395/02/28 بازدید : 400 بازدید
هتل هیلتون پاتایا
درباره هتل :

هیلتون پاتایا (Hilton Pattaya) یکی از هتل های 5 ستاره و شیک شهر پاتایا و کشور ترکیه است که اقامتگاه های لوکسی را در اختیار مسافران و مهمانان خود قرار می دهد.

یکی از انتخاب های ما در شهر پاتایا و کشور تایلند هتل هیلتون پاتایا می باشد که دارای تلویزیون های صفحه تخت 37 اینچی و ساحل می باشد. از امکانات این هتل نیز می توان به استخر ، مرکز آبگرم و مرکز تناسب اندام اشاره کرد. هیلتون پاتایا در دسترسی مستقیم 300 گزینه خرید و ناهار خوری قرار دارد و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی سووارنابومی یک درایو 1.5 ساعته می باشد.

این هتل دارای دکور شیک با کفپوش چوبی ، سایه آرامش بخش ، اتاق های بزرگ و بالکن خصوصی می باشد. مهمانان می توانند صبح خود را با یک صبحانه دلچسب در این هتل آغار کنند و همچنین از منظره دریا نیز نهایت لذت را ببرند. این هتل دارای 302 اتاق می باشد و کارمندان آن به زبان های تایلندی ، روسی ، چینی ، کره ای و انگلیسی با مسافران به صحبت می پردازند.

 نام هتل : Hilton Pattaya
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : استخر روباز - وای فای رایگان - مرکز تناسب اندام - پارکینگ رایگان - مرکز آبگرم و سلامتی - تراس - حمام بخار فنلاندی - میز 24 ساعته -- خدمات نگهداری از کودکان - امکانات کسب و کار - مرکز تجاری و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
333/101 Beach Road, Moo 9 Nong Prue Banglamung, Pattaya, Chonburi, 20260 Pattaya Central, Thailand
 موقعیت گوگل :