بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل هانسار بانکوک

هتل ها تاریخ : 1395/02/17 بازدید : 455 بازدید
هتل هانسار بانکوک
درباره هتل :

هانسار (Hansar Bangkok) یکی از هتل های موفق شهر آنتالیا و  کشور ترکیه می باشد که مسافران زیادی برای اقامت و استراحت به آنجا مراجعه می نمایند.

هتل هانسار سوئیت های شیک و مدرنی را برای اقامت مهمانان مهیا کرده است . این هتل دارای امکاناتی چون 4 گزینه ناهار خوری ، استخر روباز ، خدمات آبگرم و وای فای رایگان می باشد. مینیبار روزانه رایگان به همراه آب ، آب میوه و تنقلات ، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی به همراه وان نیز در دسترس مهمانان قرار دارد و می توانند از آن ها استفاده نمایند.

مهمانان می توانند برنامه ورزشی خود را در باشگاه هتل هانسار پیاده کنند و پس از آن خستگی خود را با یک ماساژ کمپرس گیاهی تایلندی رفع نمایند. رستوران های این هتل نیز غذاهای مدیرترانه ای و فرانسوی را برای مهمانان سرو می کنند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی بانکوک یک درایو 30 دقیقه ای می باشد.

 نام هتل : Hansar Bangkok
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : استخر روباز - وای فای رایگان - مرکز تناسب اندام - مرکز آبگرم و سلامتی - رستوران - میز 24 ساعته -خدمات تبدیل ارز - خشکشویی -سالن مهمانی - مرکز تجاری - خدمات نگهداری از کودکان و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
3 Soi Mahadlekluang 2, Rajdamri Road, Bangkok 10330, Pathumwan, 10330 Bangkok, Thailand
 موقعیت گوگل :