بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل ناکا پوکت در تایلند

هتل ها تاریخ : 1395/01/25 بازدید : 445 بازدید
هتل ناکا پوکت در تایلند
درباره هتل :

ناکا پوکت (The Naka Phuket) یکی از بهترین و محبوبترین هتل های پوکت می باشد. مسافران زیادی برای اقامت به این هتل 5 ستاره مراجعه می کنند.

هتل ناکا پوکت 80 ویلا را در اختیار مسافران قرار می دهد. این ویلا ها نیز بسیار لوکس و مدرن بوده و دارای بالکن خصوصی و استخر سرباز و رستوران نیز می باشد. همچنین دارای امکاناتی چون تلویزیون صفحه تخت ، یخچال فریزر و حمام اختصاصی می باشد. این ویلاها بسیار شیک تزیین شده اند و می توانند مورد پسند مسافران قرار گیرند.

فاصله ناکا پوکت تا فرودگاه بین المللی پوکت 40 دقیقه و تا شهر پوکت نیز 20 دقیقه می باشد. مسافران می توانند از استخر سرباز و ماساژ در آبگرم نهایت لذت را ببرند. مسافران می توانند از  غذاهای تایلندی و بین المللی موجود در رستوران محل اقامت خود نیز استفاده کنند. اگر شما نیز قصد سفر به پوکت را دارید می توانید از قسمت تور تایلند و سپس تور پوکت ، یک تور مناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید.

 نام هتل : The Naka Phuket
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : استخر سرباز ، امکانات آبگرم ، ماساژ - اینترنت رایگان - پارکینگ رایگان - رستوران - تلویزیون صفحه تخت - بالکن خصوصی و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
1/18, 1/20 Moo 6, Tambon Kamala, Amphoe Kathu, Phuket, 83150 Kamala Beach, Thailand
 موقعیت گوگل :