بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل میدان دبی

هتل ها تاریخ : 1395/01/28 بازدید : 441 بازدید
هتل میدان دبی
درباره هتل :

میدان (The Meydan) یکی از هتل های موفق شهر دبی و کشور امارات می باشد. هرساله گردشگران زیادی برای اقامت به این هتل شیک و مدرن مراحعه می نمایند.

این هتل 5 ستاره به شکل یک موج در حال جرکت با نمای شیشه ای درخشان می باشد. هتل میدان دارای اتاق ها و سوئیت های شیک می باشد که هر کدام شامل یک بالکن خصوصی نیز می باشد. از امکانات این هتل نیز می توان به استخر ، خدمات آبگرم ، اینترنت و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

مهمانان می توانند غذاهای خود را در رستوران فوق العاده این هتل میل نمایند. همچنین علاقه مندان به ورزش تنیس نیز می توانند در زمین تنیس هتل میدان خود را مشغول کنند. امکانات ماساژ به همراه کارشناس در این هتل فراهم شده است که مهمانان می توانند خستگی خود را در آن جا به در کنند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه می باشد.

 نام هتل : The Meydan
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : استخر - خدمات آبگرم - ماساژ - زمین تنیس - رستوران - باشگاه بدنسازی - زمین بازی کودکان - بیلیارد - اجاره دوچرخه - باغ - تراس - خدمات نگهداری از کودکان و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
The Meydan Hotel, Meydan Racecourse, Nad Al Sheba, P.O. Box 9305, 9305 Dubai, United Arab Emirates
 موقعیت گوگل :