بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل مانترا پاتایا

هتل ها تاریخ : 1395/02/18 بازدید : 517 بازدید
هتل مانترا پاتایا
درباره هتل :

هتل مانترا پاتایا (The Monttra Pattaya) یکی از هتل های 5 ستاره در کشور تایند و شهر پاتایا است که گردشگران زیادی از سراسر جهان برای اقامت به آن مراجعه می نمایند.

یکی از موفق ترین هتل های شهر پاتایا هتل مانترا پاتایا می باشد که تسهیلات فوق العاده ای را در جنوب شهر در اختیار مهمانان قرار می دهد. این هتل دارای امکاناتی چون استخر روباز ، وای فای رایگان ، پارکینگ خصوصی و رستوران می باشد که می تواند از نیاز های هر مسافری باشد و ممکن است به آن احتیاج پیدا کند.

هر اتاق هتل مانترا پاتایا دارای تلویزیون صفحه تخت و دستگاه قهوه تخت می باشد. همچنین تمام اتاق ها دارای حمام خصوصی می باشد و برای راحتی مهمانان حوله ، دمپایی و لوازم آرایش موجود است. فاصله هتل مانترا پاتایا تا فرودگاه بین المللی پاتایا 30.6 کیلومتر می باشد. کارمندان این هتل نیز به زبان های تایلندی ، آلمانی و انگلیسی با مسافران به صحبت می پردازند.

 نام هتل : The Monttra Pattaya
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : استخر سرباز - وای فای رایگان - پارکینگ رایگان - ماساژ - منطقه ساحلی خصوصی - رستوران - میز 24 ساعته - خدمات نگهداری از کودکان - خشکشویی - نظافت روزانه و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
398 Moo 12, Rajchawaroon Road, Nongprue, Banglamung, Chonburi, 20260 Pattaya South, Thailand
 موقعیت گوگل :