بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل مارمارا در آنتالیا

هتل ها تاریخ : 1394/11/29 بازدید : 544 بازدید
هتل مارمارا در آنتالیا
درباره هتل :

مارمارا ( The Marmara Antalya) یک هتل ۵ ستاره کاملا مدرن در شهر آنتالیای ترکیه می باشد. همه ساله گردشگران زیادی برای اقامت و تفریح به این هتل لوکس می آیند.

هتل مارمارا بر روی تپه معروف Falez قرار دارد و دارای سواحل خصوصی می باشد. رستوران های این هتل غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کنند. همچنین اتاق های این هتل دارای دکور منحصر به فرد نقاشی با مداد رنگی است که می تواند برای مسافران بسیار جالب باشد. از ویژگی های فوق العاده این هتل باز شدن پنجره های اتاق ها رو به دریا و کوه های توروس می باشد و مسافران می توانند نهایت لذت را از این ویژگی ببرند. در باشگاه بدنسازی مارمارا مربیان برنامه های تناسب اندام را به میهمانان می دهد. فاصله این هتل از فرودگاه بین المللی آنتالیا ۶٫۴ کیلومتر می باشد.

 نام هتل : The Marmara Antalya
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : اجاره اتومبیل ، میزهای ۲۴ ساعته ، امکانات تبدیل ارز ، خدمات و نگهداری از کودکان ، خشکشویی ، نظافت روزانه ، سالن مهمانی ، سالن زیبایی ، قکس ، سالن ماساژ و اسپا و …
 آدرس و اطلاعات تماس :
Eski Lara Yolu.No:136 Sirinyali Mah., 07100 Antalya, Turkey
 موقعیت گوگل :