بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل مارتی استانبول

هتل ها تاریخ : 1394/11/14 بازدید : 522 بازدید
هتل مارتی استانبول
درباره هتل :

مارتی ( Marti ) یک هتل ۵ ستاره در شهر استانبول ترکیه می باشد. همه ساله گردشگران زیادی برای استراحت و اقامت به این هتل لوکس و مدرن مراجعه می کنند.

طراحی داخلی این هتل بسیار پر زرق و برق است. این هتل لوکس و مدرن دارای امکاناتی چون اینترنت رایگان ، حمام ترکی و سالن ورزش می باشد. اتاق های هتل مارتی توسط یکی از معروف ترین معماران طراحی شده است. در طبقه همکف این هتل رستوران Mixo وجود دارد که انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کند که گردشگران می توانند با خوردن آن نهایت لذت را ببرند. هتل ۵ ستاره مارتی یک انتخاب عالی برای گردشگرانی است که علاقه به مواد غذایی ، خرید و یا شب زنده داری دارند.

اگر تصمیم به سفر به کشور ترکیه و شهر استانبول را دارید میتوانید از بخش تور استانبول تور مناسب خود را انتخاب کرده و یک سفر خوب را تجربه نمایید .

 نام هتل : Martı İstanbul Hotel
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : سونا ، باشگاه بدنسازی ، اینترنت رایگان ، اجاره اتومبیل ، میزهای ۲۴ ساعته ، خدمات تبدیل ارز ، خشکشویی ، سالن مهمانی ، خدمات و نگهداری از کودکان ، حمام بخار ، اسپا و سونا و …
 آدرس و اطلاعات تماس :
Martı İstanbul Hotel, No. /B, Taksim Fırını Sokak No:25, 34435 Beyoğlu, Turkey
 موقعیت گوگل :