بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل لند مارک بانکوک

هتل ها تاریخ : 1395/02/12 بازدید : 481 بازدید
هتل لند مارک بانکوک
درباره هتل :

لند مارک بانکوک (The Landmark Bangkok) یکی از هتل های 5 ستاره شهر بانکوک و کشور تایلند می باشد که هرساله گردشگران زیادی اقامت خود را در این هتل می گذرانند.

از ویژگی های این هتل می توان به 9 گزینه ناهار خوری ، فروشگاه خرید 4 طبقه و وای فای رایگان اشاره کرد که این امکانات می تواند نظر هر مهمانی را به خود جلب کند. اتاق های این هتل نیز دارای تلویزیون ماهواره ای ، مینیبار و سرویس های 24 ساعته می باشد. طیف گسترده ای از گزینه های ناهارخوری نیز در این هتل موجود است.

مهمانان می توانند انواع غذاهای چینی ، تابلندی و اروپایی را در رستوران های این هتل میل نمایند. همچنین آن ها می توانند از مرکز تناسب اندام ، استخر و بازی راکت بال نیز لذت ببرند. هتل لند مارک بانکو دارای 395 اتاق می باشد و کارمندان ان به زبان های تایلندی ، چینی و انگلیسی با مسافران صحبت می کنند.

 

 نام هتل : The Landmark Bangkok
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : وای فای رایگان - اتاق های خانوادگی - مرکز تناسب اندام - خدمات آبگرم - استخر سرباز - پارکینگ رایگان - حمام بخار فنلاندی - ماساژ - میز 24 ساعته - خدمات تبدیل ارز - خشکشویی - خدمات نگهداری از کودکان - سالن مهمانی - سالن زیبایی و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
138 Sukhumvit Road, 10110 Bangkok, Thailand
 موقعیت گوگل :