بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل شرایتون گراند تایلند

هتل ها تاریخ : 1394/05/10 بازدید : 627 بازدید
هتل شرایتون گراند تایلند
درباره هتل :

انتخاب هتل برای تمامی گردشگران  سرتاسر جهان یکی از مهمترین رکن های یک سفر خوب به حساب می آید . در این مطلب تصمیم به معرفی هتل شرایتون گراند سوخومیت بانکوک کشور تایلند برای شما کاربران عزیز داریم .

 

بسیاری از گردشگرانی که  تصمیم به سفر به کشور تایلند با استفاده  از تور تایلند را دارند  این هتل زیبا را برای اقامت خود انتخاب می نمایند . هتلی ۵ ستاره با امکانات لوکس و مدرن که یکی از بهترین هتل های شهر بانکوک و حتی کشور تایلند محسوب میشود .

 

هتل Sheraton Grande Sukhumvit شهر بانکوک یکی از لوکس و گرانترین هتل های کشور تایلند میباشد این هتل دارای ۴۲۰ اتاق لوکس ویژه میهمانان , ۴ رستوران با سبک های کاری مختلف  و تعداد طبقات آن ۳۳ طبقه میباشد. از امکانات هتل نیز میتوان به استخر دخال و خارج از هتل , باشگاه بدنسازی , اینترنت و پارکینگ رایگان , سالن ماساژ و اسپا , سالن بازی کودکان و … اشاره کرد.

 

استخر این هتل با طراحی‌ خاص طراحی‌ شده دور تا دور آن پوشیده از گیاهان گرمسیری است که یک محیط منحصر به فرد ایجاد کرده که باعث آرامش می شود. از دیگر ویژگی‌‌های این هتل اسپا لوکس و فوق العاده، مرکز تناسب اندام با طراحی‌ سنتی است. از دیگر معیار‌های شهرت این هتل بخاطر جایزه‌ هایی‌ است که رستوران این هتل برای غذا‌های ایتالیایی، تایلندی، و بین‌المللی گرفته است.

 

اگر شما هم تصمیم به مسافرت به کشور تایلند و اقامت در این هتل لوکس و رویایی را در قلب شهر بانکوک دارید میتوانید از بخش تور تایلند در سایت تور مناسب خود را انتخاب کرده و یک سفر هیجانی را تجربه نمایید .

 

 نام هتل : Sheraton Grande Sukhumvit
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : استخر داخل و خارج از هتل , باشگاه بدنسازی , اینترنت و پارکینگ رایگان , سالن ماساژ و اسپا , سالن بازی کودکان و …
 آدرس و اطلاعات تماس :
250 Sukhumvit Road , Bangkok, Thailand , Khlong Toei, 10110 Bangkok, Thailand
 موقعیت گوگل :