بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل شایگان کیش‎

هتل ها تاریخ : 1400/06/13 بازدید : 339 بازدید
هتل شایگان کیش‎
درباره هتل :

یکی از سفرهای داخلی که حتما باید انجام دهید، سفر به جزیره زیبای کیش است. این جزیره بسیار زیبا و کاملا تفریحی است و شما می توانید اوقات بسیار خوبی را با دوستان و یا خانواده تان در این جزیره بگذرانید و خاطرات خوبی را در ذهنتان به یادگار بگذارید.

انواع تفریحات آبی، کشتی سواری، آکواریوم دریایی، خرید از پاساژهای لوکس و لاکچری، تنها بخشی از امکانات این جزیره است.

جزیره کیش، یک جزیره توریست پذیر است و دارای هتل های پنج ستاره و چهار ستاره و … و سوییت هایی بسیار زیبا و مدرن می باشد. امروز در نطر داریم تا شما را با یکی از بهترین هتل های کیش، یعنی هتل شایگان آشنا کنیم. بنابراین اگر سفر به کیش را در برنامه خود دارید، خواندن ادامه مطلب را از دست ندهید تا با هتل شایگان و امکانات آن بیشتر آشنا شوید، شاید برای سفر خود اقامت در این هتل را انتخاب کردید!!

معرفی هتل شایگان

هتل شایگان یکی از بهترین هتل‌های پنج‌ستاره جزیره کیش است. در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره قرار گرفته و دسترسی بسیار راحتی به مراکز تجاری و اماکن دیدنی کیش دارد. بازارهای زیتون، مرکز تجاری، پانیذ، پردیس‌های ۱و۲، رویا مال و از طرف دیگر ساحل نیلگون خلیج فارس و اسکله تفریحی با امکانات متنوع ازجمله غواصی، جت‌اسکی، قایق‌سواری و غیره همگی در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند.

واحدهای اقامتی هتل طراحی داخلی زیبایی داشته و با سبکی مدرن چیدمان شده‌اند. ضمن اینکه از امکانات کامل رفاهی هم برخوردارند. برای مثال می‌توان به تهویه‌مطبوع، تختخوابهای استاندارد و راحت، مبل نشیمن، چای‌ساز و یخچال اشاره کرد. اگر اشیای قیمتی همراه داشتید می‌توانید آن را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری کنید. حمام اختصاصی به‌همراه لوازم‌بهداشتی و سشوار هم در همه اتاق‌ها موجود است.
با توجه به تعداد نفرات و سلیقه خود می‌توانید از بین اتاق‌های دو تخته ، سه‌تخته و سوئیت‌های یک‌خوابه چهار‌تخته بهترین گزینه را برای اقامت انتخاب کنید. گفتنی است واحدهای اقامتی این هتل علاوه بر شیک بودن دارای فضایی دنج و راحت هستند به طوری که از اقامت در آن‌ها احساس خوشایندی خواهید داشت.

رستوران ها و کافه های هتل

هتل با مجموعه کاملی از رستوران‌ها و کافه‌ها از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. برای مثال رستوران «شانی» که در طبقه اول واقع شده و با ارائه انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و گریل همراه با اجرای زنده موسیقی تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف غذا دراین هتل را برای میهمانان به یادگار می‌گذارد. همچنین اگر از علاقه‌مندان به پیتزا و همبرگر هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به فست فود «شانی» بزنید. در چایخانه سنتی «صبا» هم می‌توانید انواع غذاهای اصیل ایرانی همچون آبگوشت، آش و کباب را نوش‌جان کنید. امکان سفارش انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و قلیان هم در اینبخش وجود دارد. کافه رستوران «گاردن» هم با محیطی دلنشین در فضای بازهتل و سرو نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع غذاها با استفاده از بهترین مواد اولیه و با کادری مجرب همراه با موسیقی زنده، پذیرای میهمانان هتل است.
علاوه بر این‌ها در کافه‌های هتل می‌توانید ضمن سفارش انواع نوشیدنی، کیک و دسرهای خوشمزه از معاشرت با هم‌سفران خود لذت ببرید. ازجمله کافه «لانژ» که در قسمت لابی قرار گرفته یا کافه «تراس» واقع در طبقه چهارم که در مکانی متفاوت و دنج میزبان میهمانان عزیز است.

امکانات رفاهی

در هتل شایگان کیش هرآنچه برای یک اقامت آسوده و لذت‌بخش نیاز است فراهم شده‌است. ازجمله کلوپ سلامتی و تندرستی که با امکانات و خدماتی منحصر‌به‌فرد لذت سفر و اقامت در این هتل را دوچندان می‌کند. سونای خشک و بخار، جکوزی به همراه ماساژ، اسپا و حمام سنتی خستگی سفر را از تن میهمانان به در کرده و لحظاتی توام با آرامش را برای آن‌ها رقم خواهد زد. همینطور کلوپ تفریحی و سرگرمی هتل که در محیطی پر از انرژی، شور و هیجان را به ارمغان می‌آورد. سالن بیلیارد شامل میزهای ایت، اسنوکر و پیرامید، فوتبال دستی، بازی‌های ویدئویی کامپیوتری (ایکس باکس و پلی استیشن)، کافی‌نت، سالن بازی کودکان و اتاق تلویزیون از امکانات این کلوپ است. این مجموعه در طبقه زیر همکف واقع شده‌است.
بخش دیگری از امکانات مربوط به مجموعه سالن اجتماعات و همایش‌های هتل بوده که دارای سالن‌های متنوع و مجهز، شامل سالن همایش، میتینگ کلاسی، اتاق جلسات VIP، دبیرخانه و نیز امکانات کامل صوتی و تصویری می‌باشد.

همچنین هتل دارای یک مرکز تجاری با فروشگاه‌های مختلف بوده که می‌تواند بسیاری از نیازهای خرید میهمانان را با صرف کمترین زمان برآورده کند. یک عکاسخانه مجهز نیز در هتل موجود است تا خاطرات خوش شما را ثبت کند. به‌علاوه با اقامت در این هتل در همه فضاها به اینترنت دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از تسهیلاتی همچون آرایشگاه مردانه، کرایه اتومبیل، دوچرخه و اسکوتر برقی هم بهره مند شوید.

مشخصات کلی هتل شایگان کیش:

  • تعداد طبقه: 6
  • سال ساخت: 1382
  • تعداد اتاق: 140
  • تعداد تخت: 354
  • وضعیت دید اتاق ها: محوطه هتل
  • ظرفیت لابی : 70 نفر
  • رستوران (ظرفیت): 250 نفر

خدمات ارائه شده توسط هتل شایگان کیش

کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات برای معلولین، خدمات تهیه بلیط، پذیرش 24 ساعته، روزنامه، خدمات بیدار باش

 

قوانین وامکانات هتل شایگان

(این قوانین ممکن است در زمان های مختلف توسط هتل تغییر کند.)

  1. ورود اتباع خارجی بلامانع است.
  2. استخر دارد و رایگان میباشد (ورود کودکان زیر 5 سال به داخل استخر ممنوع می باشد)
  3. ترانسفر فرودگاهی رفت دارد.
  4. صبحانه بوفه رایگان می باشد.
  5. اقامت کودکان زیر 5 سال رایگان می باشد.
  6. اگر دو کودک زیر 5 سال داشته باشید ، هزینه یک کودک دریافت می گردد.
  7. سرویس بهداشتی موجود دراتاق فرنگی می باشد.
  8. چایخانه دارد و در آن قلیان سرو می شود.
  9. استعمال سیگار و قلیان در داخل اتاق ممنوع نمی باشد.
  10. ساعت تخلیه اتاق ها 12 و ساعت تحویل اتاق ها ساعت 14 می باشد.
  11. پذیرش خانم مجرد بالای 18 سال با مدرک شناسایی معتبر بلامانع است.
  12. چای ساز دارد.
  13. تمامی افراد درون یک اتاق حتما باید با یکدیگر محرم باشند.

 

امکانات برای معلولین در هتل :

  • رمپ ورودی
  • حرکت ویلچر در داخل اتاق
  • ویلچر
  • حرکت ویلچر در داخل سرویس بهداشتی

فاصله هتل شایگان کیش تا مکان های مهم شهر کیش

  • فاصله تامراکز خرید پردیس 1 و 2 کیش8 دقیقه پیاده
  • فاصله تامرکز خرید مروارید کیش5 دقیقه با ماشین
  • فاصله تامرکز خرید مرجان کیش6 دقیقه با ماشین
  • فاصله تاپلاژ ساحلی بانوان شهر کیش6 دقیقه با ماشین
  • فاصله تافرودگاه کیش10 دقیقه با ماشین
  • فاصله تاکشتی یونانی کیش19 دقیقه با ماشین
  • فاصله تاپارک ساحلی مرجان کیش7 دقیقه با ماشین

 نام هتل : Shayegan Hotel
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : رمپ ورودی، حرکت ویلچر در داخل اتاق، ویلچر، حرکت ویلچر در داخل سرویس بهداشتی، آب رایگان، تلفن در اتاق، روم سرویس، تلویزیون، صبحانه، شبکه پخش فیلم، یخچال، مبلمان، آباژور، رخت آویز، کمد لباس، حمام، لوازم بهداشتی، تلویزیون در اتاق، سیستم اعلام حریق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، اینترنت در اتاق، دمپایی، سیستم گرمایش و سرمایش، قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
 آدرس و اطلاعات تماس :
کیش، ابتدای بلوار رودکی
 موقعیت گوگل :