بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل سوکوسول در بانکوک

هتل ها تاریخ : 1395/03/04 بازدید : 428 بازدید
هتل سوکوسول در بانکوک
درباره هتل :

سوکوسول (The Sukosol) هتلی 5 ستاره در شهر بانکوک تایلند است که همه ساله گردشگران زیادی برای اقامت به آنجا مراجعه می نمایند.

هتل سوکوسول ترکیبی از معماری استماری و زیباشناسی اصیل تایلندی می باشد که در فاصله 3 دقیقه ای از ایستگاه قطار هوایی Phaya واقع شده است. این هتل دارای یک استخر روباز ، سالن بدنسازی مجهز و امکانات آبگرم و سلامتی می باشد. همچنین وای فای راگیان نیز در همه مناطق در دسترس است.

اتاق های هتل سوکوسول نیز دارای دکور تایلندی شیکی است و تمام آن ها شامل امکاناتی از قبیل تلویزیون صفحه تخت و حمام می باشند. این هتل دارای 5 گزینه ناهار خوری نیز می باشد که غذاهای لذیذ و متنوعی را در دسترس مهمانان قرار می دهد. پارکینگ رایگان نیز در اختیار مسافران قرار می گیرد. هتل سوکوسول دارای 500 اتاق می باشد و کارمندان آن به زبان های تایلندی ، ژاپنی ، چینی و انگلیسی با مسافران صحبت می نمایند.

 نام هتل : The Sukosol
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : استخر روباز - وای فای رایگان - مرکز تناسب اندام - مرکز آبگرم و سلامتی - پارکینگ رایگان - رستوران - باغ - تراس - حمام بخار فنلاندی - میز 24 ساعته - خدمات تبدیل ارز - خدمات نگهداری از کودکان - خشکشویی - ماساژ - جکوزی و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
477 Si Ayuthaya Road, Phayathai, Pathumwan, 10400 Bangkok, Thailand
 موقعیت گوگل :