بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل سانتای در اندونزی

هتل ها تاریخ : 1395/01/21 بازدید : 449 بازدید
هتل سانتای در اندونزی
درباره هتل :

هتل سانتی ( The Santai) یکی از بهترین هتل های کشور اندونزی می باشد. همه ساله گردشگران زیادی برای اقامت به این هتل لوکس و مدرن می آیند.

این هتل 5 ستاره 11 ویلا را در اختیار مسافران خود قرار می دهد. از ویژگی های هتل سانتایی در اندونزی می توان به اینترنت و دوچرخه رایگان و خدمات شاتل اشاره کرد. فاصله هتل سانتای تا فرودگاه بین المللی Ngurah Rai حدود 35 دقیقه می باشد. در اطراف این این هتل لوکس و مدرن نیز باشگاه Canggu و کلوپ MOZAIC قرار دارد که فاصله آن ها تا هتل سانتای به ترتیب 10 و 5 دقیقه می باشد.

هر ویلا دارای یک آشپزخانه ، محل غذاخوری مجهز ، یک منطقه نیمه باز ، تلویزیون صفحه تخت ، یخچال و یک دستگاه اسپرسو می باشد. درون هر اتاق نیز حمام اختصاصی به همراه دوش و وان می باشد. همچنین این هتل خدمات نگهداری از کودکان و شستن لباس را به مسافران ارائه می دهد. کارمندان این هتل به زبان های اندونزی ، ژاپنی و انگلیسی با مسافران صحبت می کنند.

 نام هتل : The Santai
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : استخر سرباز - اینترنت رایگان - دوچرخه رایگان - باغ - ماساژ - پارکینگ رایگان - میز 24 ساعته - خدمات نگهداری از کودکان -خدمات شاتل و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Jalan Bumbak No. 88A, Banjar Kelod Anyar, 80361 Umalas, Indonesia
 موقعیت گوگل :