بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل زیگن در پاتایا

هتل ها تاریخ : 1395/03/01 بازدید : 471 بازدید
هتل زیگن در پاتایا
درباره هتل :

زیگن (The Zign) یکی از هتل های لوکس شهر زیبای پاتایا و کشور تایلند می باشد که محل اقامت های مدرنی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

هتل زیگن امکانات فوق العاده ای را در اختیار مسافران قرار می دهد. این هتل در نزدیکی ساحل Nakula واقع شده است و دارای 8 گزینه ناهار خوری می باشد. از امکانات فوق العاده این هتل نیز می توان به داشتن استخر روباز ، وای فای رایگان و اتاق های شیک با دکوری کم نظیر می باشد.

مهمانان می توانند هنگام خوردن ناهار ، انواع غذاهای تایلندی ، چینی و غربی را انتخاب نمایند و از خوردن ان ها لذت ببرند. یک سالن تناسب اندام نیز در این هتل موجود می باشد که مهمانان می توانند بنا به درخواست خود از مربی های آنجا نیز بهره ببرند. همچنین امکانات آب درمانی نیز در دسترسی مهمانان قرار دارد. هتل زیگن دارای 959 اتاق می باشد و کارمندان آن به زبان های تایلندی و انگلیسی با مسافران صحبت می نمایند.

 نام هتل : The Zign
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : وای فای رایگان - پارکینگ رایگان - مرکز تناسب اندام - مرکز آبگرم و سلامتی - استخر روباز - بیلیارد - تنیس روی میز - حمام بخار فنلاندی - جکوزی - میز 24 ساعته - خدمات تبدیل ارز - مرکز تجاری - خشکشویی و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
555/65 Moo 5, 12 Naklua Rd., Banglamung, 20150 Pattaya North, Thailand
 موقعیت گوگل :