بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل ریکسوس برجمی گرجستان

هتل ها تاریخ : 1395/01/31 بازدید : 603 بازدید
هتل ریکسوس برجمی گرجستان
درباره هتل :

ریکسوس برجمی (Rixos Borjomi) یک هتل 5 ستاره شیک و مدرن در شهر برجمی و کشور گرجستان می باشد. هرساله گردشگران زیادی  برای اقامت به این هتل مراجعه می نمایند.

این هتل لوکس دارای امکاناتیی چون مرکز آبگرم و سلامتی ، استخر سرپوشیده و وان آب داغ می باشد. همچنین اینترنت رایگان و پارکینگ خصوصی نیز در این هتل قابل دسترسی است. اتاق های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت ، امکانات تهویه هوا ، حمام و سشوار می باشد.  مهمانان می توانند صبحانه ، ناهار و شام را در رستوران هتل ریکسوس برجمی گرجستان میل نمایند.

همچنین آن ها می توانند غذای خود را در اتاق میل کنند و هتل ریکسوس برجمی این امکان را برای علاقه مندان فراهم ساخته است. افراد علاقه مند به اسب سواری ، اسکواش ، تنیس و بیلیارد نیز می توانند در این هتل خود را سرگرم کنند و لذت ببرند. فاصله ریکسوس برجمی تا ایستگاه راه آهن 4.5 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی تفلیس 175 کیلومتر می باشد. این هتل دارای 151 اتاق می باشد.

 نام هتل : Rixos Borjomi
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : مرکز آبگرم و سلامتی - استخر سرپوشیده - سونا - وان آب داغ - پارکینگ رایگان - اینترنت رایگان - مرکز تناسب اندام - بیلیارد - قایقرانی - اسب سواری - اسکواش - تنیس - میز 24 ساعته - خشکشویی - سالن آرایش - رستوران و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Meskheti Street 16, 1200 Borjomi, Georgia
 موقعیت گوگل :