بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل رامادا پلازا آنتالیا

هتل ها تاریخ : 1394/11/11 بازدید : 515 بازدید
هتل رامادا پلازا آنتالیا
درباره هتل :

رامادا پلازا ( Ramada Plaza ) یک هتل ۵ ستاره لوکس و مدرن در شهر آنتالیای ترکیه است. همه ساله گردشگران زیادی برای تفریح و استراحت به این هتل ۵ ستاره مراجعه می کنند.

این هتل لوکس و مدرن دارای امکاناتی چون تلویزیون های ماهواره ای ، بالکن های خصوصی و استخر می باشد. یکی از ویژگی های برجسته این هتل باشدن پنجره اتاق ها رو به کوه و دریا می باشد. همچنین مسافران می توانند از آب درمانی،حمام های ترکی، ماساژ و باشگاه های بدنسازی این هتل ۵ ستاره استفاده کنند. هتل رامادا پلازا دارای ۳ رستوران است که تلفیقی از غذاهای ایتالیایی و دریایی را سرو می کنند. مسافران می توانند از پارکینگ های خصوصی این هتل نیز استفاده کنند. هتل رامادا پلازا کمتر از ۹٫۷ کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.

این هتل 5 ستاره و مدرن میتواند بهترین اقامتگاه برای کسانی باشد که به همراه تور آنتالیا به این شهر زیبا سفر کرده اند .

 نام هتل : Ramada Plaza Antalya
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : اجاره اتومبیل ، میزهای ۲۴ ساعته ، خدمات و نگهداری از کودکان ، خشکشویی ، باشگاه بدنسازی ، اینترنت رایگان، میز بیلیارد و پینگ پونگ، سالن مهمانی ، سالن زیبایی ، فکس ، فروشگاه ، سالن ماساژ و اسپا و …
 آدرس و اطلاعات تماس :
Genclik Mah. Fevzi Cakmak Cad. No:22, 07100 Antalya, Turkey
 موقعیت گوگل :