بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل رافلز دبی

هتل ها تاریخ : 1395/01/30 بازدید : 456 بازدید
هتل رافلز دبی
درباره هتل :

رافلز دبی (Raffles Dubai) یک هتل 5 ستاره در شهر دبی و کشور امارات می باشد که همه ساله گردشگران زیادی را جذب خود می کند.

از ویژگی های هتل رافلز دبی می توان به استخر سرباز ، امکانات آبگرم و اینترنت رایگان می باشد. اتاق های این هتل با زیور آلات دست ساز و پارچه های لوکس تزیین شده است و هر کدام بالکن خصوصی ، مینیبار ، حمام لوکس می باشد. مهمانان می توانند توسط سونا بخار و امکانات ماساژ هتل رافلز دبی خستگی خود را به در کنند.

همچنین آن ها می توانند وعده های غذایی خود را در رستوران این هتل شیک و مدرن میل نمایند و از خوردن آن ها نهایت لذت را ببرند. در اطراف این هتل نیز مراکز خرید منحصر به فردی واقع شده است که این امر امکان خرید را برای مسافران آسان کرده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 15 کیلومتر می باشد. هتل رافلز دبی دارای 252 اتاق است و یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به گشت و گذار و کسب و کار می باشد.

 نام هتل : Raffles Dubai
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : استخر سرباز - سونا بخار - ماساژ - اینترنت رایگان - اتاق خانواده - باغ - تراس - حمام بخار فنلاندی - جکوزی - رستوران - کتابخانه - پارکینگ رایگان - میزهای 24 ساعته - خدمات نگهداری از کودکان و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Sheikh Rashid Road, Wafi Mall, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates
 موقعیت گوگل :