بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل دوسیت تانی پوکت

هتل ها تاریخ : 1395/01/24 بازدید : 525 بازدید
هتل دوسیت تانی پوکت
درباره هتل :

هتل دوسیت تانی پوکت (Dusit Thani Pool Villa )  یکی از هتل های 5 ستاره پوکت میباشد که در دریای آندامان قرار دارد فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی پوکت 20 دقیقه و تا ساحل پاتونگ 30 دقیقه می باشد.

هتل دوسیت تانی پوکت یکی از بهترین هتل های پوکت میباشد که میهمانان میتوانند با منظره زیبای دریا روبرو شوند ,  5 رستوران در هتل قرار دارد که میتوانید از غذا های تایلندی و ایتالیایی آن لذت کافی را ببرید . اتاق های لوکس در دوسیت تانی با مبلمان چوب کلاسیک ساخته شده و با  آثار هنری مدرن تزئین شده است. 

مهمانان هتل  می توانید یک بازی گلف در دوره اقامت خود در هتل را استفاده کنند و یا یک کلاس پخت و پز تایلندی را تجربه نمایند. ورزش های آبی نیز یک فعالیت موجود در این هتل میباشد که مورد علاقه مسافران این هتل میباشد.اگر با دیدن تصویر و اطلاعات این هتل تصمیم به سفر به پوکت دارید میتوانید از بخش تور پوکت اقدام نمایید .

 نام هتل : Dusit Thani Pool Villa
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : وای فای رایگان - استخر روباز - مرکز تناسب اندام - پارکینگ رایگان - رستوران - زمین تنیس و زمین گلف - سالن ماساژ و اسپا - اسب سواری - امکانات ورزش های آبی - تبدیل ارز - مرکز تجاری - امکانات برای معلولین - اجاره اتومبیل و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
Dusit Thani Laguna Phuket, 390 Moo 1 Srisoonthorn Road,Chengtalay, 83110 Bang Tao Beach, Thailand
 موقعیت گوگل :