بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل درویشی مشهد

هتل ها تاریخ : 1394/03/14 بازدید : 858 بازدید
هتل درویشی مشهد
درباره هتل :

هتل مجلل درویشی در حاشیه خیابان امام رضا(ع) که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر است، قرار دارد. هتل درویشی تنها به فاصله چند دقیقه از آن مکان مقدس واقع است. توجه به آسایش و آرامش میهمانان ، سهولت در دسترسی به امکانات مورد نیاز آنها، تنوع در انتخاب خدمات و فضاهای اقامتی در هتل لوکس، مدرن و مجلل درویشی مشهد برای داشتن اقامتی به یاد ماندنی مد نظر قرار گرفته شده است.

ساختمان هتل درویشی از بدو شروع با طرح و پلان هتلی ساخته شده و با بیست طبقه، مرتفع ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور می باشد. هتل درویشی بالاترین استاندارد های کیفی سازه و ساختمان را داراست، به نحوی که عنوان بنای برگزیده را در جشنواره بنای برتر و در سه بخش سازه، معماری و شهرسازی از آن  خود کرده است.

پروژه ساخت هتل درویشی در سال ۱۳۸۶ و در مجاورت بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و با انگیزه ارائه خدماتی متفاوت و شایسته برای میهمانان و زائران آن حضرت آغاز شد. اصلی ترین هدف احداث هتل درویشی، ارائه با کیفیت ترین سطح خدمات هتلی منطبق بر بالاترین استاندارد های ملی و جهانی برای میهمانان و مجاوران آن امام رئوف می باشد. هتل درویشی با در نظر گرفتن شان و منزلت همجواری با آن امام همام و نیز سیل مشتاقان حریم قدس رضوی، حرکت در جهت معیار های هتلداری اسلامی، توام با ارائه با کیفیت ترین خدمات اقامتی و پذیرایی را خط مشی خود می داند. از این جهت هتل مجلل درویشی تلاش خود را در ساخت، تجهیز، نوع امکانات و نیز نحوه ارائه خدمات ،منطبق با آن هدف ساخته است تا بتواند ضمن رعایت اصولی همچون مشتری مداری ،میهمانانی وفادار را به سرمایه های معنوی خود بیفزاید.

رستوران های هتل مجلل درویشی :

رستورران روف گاردن هتل درویشی (غذاهای فرنگی): صرف غذا در محیطی متفاوت رابرای شما مهیا کرده ایم … روف گاردن همان مکان رویایی شماست در هتل درویشی. آسمان در هر لحظه از فراز شما می گذرد. رویای روزی بارانی و شبی پرستاره را در هتل درویشی حقیقت بخشیده ایم. لذت صرف غذا در چنین محیطی را به عزیزان خود هدیه کنید.

رستورران آتریوم هتل درویشی (غذاهای ایرانی): چهار نخل بلند قامت، چشمان شما را به ارتفاع رستوران آتریوم در هتل درویشی دعوت می کند. سقف شیشه ای ، شما را به آسمان فرا می خواند.رستورانی متفاوت تر از تمام تصورات، باشکوه و مجلل …بی نظیر است و شایسته اوقات خوش سفر در هتل درویشی.غذای خود را در چنین جایگاهی میل بفرمایید …

و …

مجموعه آبی هتل درویشی :

به سفر شما شادابی هدیه می کنیم.خنکای ساحل و طراوت آب نزدیک است.مجموعه آبی هتل درویشی با خدماتی متفاوت ، به شما انرژی مضاعف می بخشد. در محیطی متمایز از دیگر مجموعه های آبی ، تفریحی نشاط آور را تجربه کنید. هر لحظه از سفر که اراده کردید، آب ، این آرامش بخش الهی ، در دسترس است.

اسپا :

مجموعه آبی هتل مجلل درویشی اولین مجموعه آبی با ارائه خدمات تخصصی اسپا و ماساژ در مشهد مقدس می باشد که با کارگیری برترین تکنولوژی ها و اساتید فن به ارائه خدماتی همچون سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، دوش های اختصاصی ماساژ، ارائه انواع خدمات اسپا و ماساژ در فضایی مجلل و مدرن، سلامتی و شادابی شما و پوستتان را به ارمغان خواهد آورد در هتل درویشی.

 

واحدهای رویال هتل درویشی

تصورات شما را از آرامش ، در اتاق های رویال هتل درویشی، رنگ واقعیت بخشیده ایم.تصور شما را از بنای ملل متفاوت ، گرد هم آورده ایم. هر اتاق به سبک اقلیمی متفاوت و سیاق آثار باستانی ، خدمتگذار شماست.

واحدهای ویژه هتل درویشی
به سفر بیایید اما آرامش خانه را همراه داشته باشید .چنین محیطی را در واحدهای ویژه هتل مجلل درویشی مهیا کرده ایم.

واحدهای استاندارد هتل درویشی
در اتاق های رؤیایی هتل درویشی که خاطره فصول را زنده می کند، میزبان شما هستیم. در هتل مجلل درویشی با رنگ و احساس فصل ها محیطی دلپذیر را فراهم کرده ایم . چهار رنگ سال میزبان شما هستند.

 نام هتل : Darvishi Hotel
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، نمازخانه، لابی، ماهواره، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
مشهد - خیابان امام رضا (ع ) بین امام رضا ۲۴ و ۲۶ ، هتل مجلل درویشی
 موقعیت گوگل :