بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل تاوانا بانکوک

هتل ها تاریخ : 1395/02/25 بازدید : 444 بازدید
هتل تاوانا بانکوک
درباره هتل :

تاوانا بانکوک (The Tawana Bangkok) یک هتل 4 ستاره در شهر بانکوک و کشور تایلند است که اقامتگاه های لوکس و مدرنی را در اختیار مسافران و مهمانان خود قرار می دهد.

یکی از انتخاب های ما در شهر زیبای بانکو هتل تاوانا بانکوک می باشد دارای امکاناتی همچون استخر روباز ، امکانات آبگرم و سلامتی ، وای فای رایگان و مرکز تناسب اندام می باشد. اتاق های این هتل شیک نیز دارای گاو صندوق ، امکانات چای / قهوه ، حمام لوازم آرایش می باشد که مهمانان می توانند از آن ها استفاده کنند.

هتل تاوانا بانکوک علاوه بر باشگاه بدنسازی ، یک محل کسب و کار و یک میز 24 ساعته را در اختیار مسافران قرار می دهد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی سووارنابومی یک درایو 35 دقیقه ای می باشد. هتل تاوانا بانکوک یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به مردم دوستی ، گشت و گذار و آرامش می باشد. این هتل دارای 260 اتاق می باشد و کارمندان آن به زبان های تایلندی و انگلیسی با مسافران به صحبت می پردازند.

 نام هتل : The Tawana Bangkok
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : استخر سرباز - وای فای رایگان - مرکز تناسب اندام - مرکز آبگرم و سلامتی - رستوران - باغ - تراس - پارکینگ رایگان - میز 24 ساعته - خدمات تبدیل ارز - خدمات نگهداری از کودکان - اتاق خانواده و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
80 Surawongse Road, Bang Rak, 10500 Bangkok, Thailand
 موقعیت گوگل :