بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل اینپرا استانبول

هتل ها تاریخ : 1394/12/17 بازدید : 607 بازدید
هتل اینپرا استانبول
درباره هتل :

هتل اینپرا استانبول ( Innpera ) یک هتل 4 ستاره لوکس و مدرن در شهر استانبول و کشور ترکیه می باشد. گردشگران و مسافران می توانند برای اقامت به این هتل 4 ستاره مراجعه کنند و از آن نهایت لذت را ببرند.

اتاق های این هتل دارای تلویزیون هایی با صفحه نمایش تخت ، حمام خصوصی با سشوار می باشد. رستوران این هتل نیز دارای یک تراس که مشرف به یک خیابان پر جنب و جوش است می باشد که مسافران می توانند از میل کردن غذاهای بین المللی در این هتل لوکس و مدرن کمال لذت را ببرند. همچنین مسافران این هتل می توانند از اینترنت رایگان در سراسر هتل استفاده کنند. اینپرا می تواند یک انتخاب عالی برای کسانی که علاقه مند به مواد غذایی ، خرید و تفریحات هستند باشد. مسافران با اقامت در این هتل می توانند طعم زندگی در شهر شلوغ استانبول را بچشند.

 نام هتل : Innpera Hotel
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : تراس ، سونا ، باشگاه بدنسازی ، جکوزی ، حمام بخار ، رستوران ، بار ، اینترنت رایگان ، اجاره اتومبیل ، میزهای ۲۴ ساعته ، خدمات تبدیل ارز ، سالن مهمانی ، خشکشویی و ….
 آدرس و اطلاعات تماس :
Sıraselviler Cad No :15 Beyoglu Taksim, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey
 موقعیت گوگل :