بسیار سفر باید :سفر کردن انسان‌ها را فروتن می‌کند زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی میکنید را کشف می‌کنید.

هتل ایندیگو پرل در پوکت

هتل ها تاریخ : 1395/02/02 بازدید : 542 بازدید
هتل ایندیگو پرل در پوکت
درباره هتل :

ایندیگو پرل (Indigo Pearl) یک هتل 5 ستاره در شهر پوکت و کشور تایلند می باشد. هر سال گردشگران زیادی برای اقامت به آنجا مراجعه می کنند.

این هتل شیک و مدرن دارای امکاناتی چون 3 استخر سرباز ، اتاق ساحلی ، امکانات آبگرم و اینترنت رایگان می باشد. اتاق های هتل ایندیگو پرل نیز شامل مبلمان و تلویزیون صفحه تخت می باشد. مهامانان می توانند وعده های غذایی خود را در رستوران شیک این هتل میل نمایند و از خوردن آن لذت ببرند.

علاقه مندان به ورزش و یوگا نیز می توانند از امکانات هتل ایندیگو پرل استفاده کنند. همچنین یک کمپینگ غواصی و کایتینگ در کنار هتل واقع شده است که می تواند مورد پسند مهمانان قرار گیرد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی پئوکت 5 دقیقه و تا باشگاه گلف 10 دقیقه می باشد. هتل ایندیگو پرل دارای 177 اتاق می باشد و کارمندان ان به زبان های تایلندی ، چینی و انگلیسی با مهمانان صحبت می کنند.

 نام هتل : Indigo Pearl
  تعداد ستاره هتل : 
 امکانات هتل : اینترنت رایگان - استخر سرباز - مرکز تناسب اندام - مرکز آبگرم و سلامتی - پارکینگ رایگان - ماساژ - زمین بازی کودکان - زمین تنیس - حمام بخار فنلاندی - میز 24 ساعته - خدمات تبدیل ارز - خشکشویی و ...
 آدرس و اطلاعات تماس :
116 Moo 1 Tambol Sakhu, Talang, Phuket, 83110 Nai Yang Beach, Thailand
 موقعیت گوگل :